Vingabruten

****

imorse promenixade jag direkt bort till mamma o pappa på morgonrundan med hundarna....
Blev att man stannade kvar där....
Åt frukost ihopa o så....
Sen blev vi där typ resten av dagen hahaha...
För nästan direkt efter mig så kom syrran o barnen med.....


Var ute o lekte med Milan o jordan på lekplatsen...hade cindy med mig oxå så hon kom ut lite själv utan de andra hundarna (vilket hon verkligen behöver).


Sen var jag även ute med min älskade Zack en sväng med....


Var hemma o bytade hundar....tog Kelly med mig sen tog jenny barnen med sig på cyklar så gick vi hem till mig en sväng o satt o mös i trädgården....


Nu ikväll har jag damsugat dammat o torkat golven.....

Sen ställde jag  mig o lagade mat....
Lax o nudlar *mums*


Blev aldrig att jag började med tabletterna idag....
Så jag har lovat mig själv att börja med dom imorgon....
E bara så nojjig med alla biverkningarna som står på .....
=-S


haha guess what.....
Tror ni inte jag slocknade som ett ljus inatt i soffan.....
Vaknade när klockan var halv 5 imorse....
haha helt vingabruten....
Så jag gick en tiiiidig morgonrunda med dogsen sen kröp jag ner i min sköna säng o somna om direkt....


ikväll därimot ska hon INTE somna i soffan =P

Ha en trevlig kväll alla

hej svej



Kommentarer
Postat av: Johan

Glad Påsk!

2009-04-10 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0