Åhhhhh

****

Idag gick jag hem till mamma o pappa när jag vaknade...tog hundarna med mig....

Åt frukost hemma hos dom....

Sen gick jag o Lady ut o mötte pappa som kom från jobb....Lady älskar att vara lös haha...

Sen körde pappa mig ner till AMS...
Jag fick mina papper ifylda...

Sen var jag o tog ut pengar på banken sen in i djuraffären o handlade lite till mina voffs...
Pappa kom sen o hämtade mig....

Har vatt iväg med ullis idag...
Både hon o jag har klippt oss idag =)
Skönt.
Jag köpte en massa hårprodukter med hos frissan =)
Jag har klippt av en del på längden o sen klippt upp det i fram...


Har även varit i Lund o handlat med ullis idag...
jag köpte
^
* Dörrskylt till toan (en silver dam) stor
* Och en liten till insidan av toadörren =)
* Klistermärke till ytterdörren (varning för hund)
* Grindskylt till min grind (som kommer i veckan)
* Dusch draperi (rosa)
* en vit gubbe som man sätter på spegeln som hållertandborsten haha
* Badsvampar (cerisa )

I veckan ska jag ut o köpa plank, grind och toasits
Suck...pengarna springer iväg...


Imorgon ska jag in till Lund
Blir hämtad halv 9 av en som oxå bor här på jakobsgatan...

Måste hem om nu o hämta min mapp som jag glömt hemma som jag ska ha med imorgon...grrrr...ont i foten redan som det är o nu måste jag ut o plåga foten igen...suck...hatar detta...


hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0