Anmäla till operation *nervös*

****

Får medge....dagen var inte så farlig som jag väntat mig....
Allt känns MYCKET bättre nu....
******

Vaknade tidigt imorse....
Hade ställt kl på 10 (sovmorgon =)
Men vaknade redan halv 8....
Va ute med hundarna sen somnade jag om igen o sov till halv 11 =)

Gick hem till mamma o pappa...
Halvtimme senare kommer pappa från jobb...
Åker med han ner i byn...
Släppte av mig på AMS.
Var på ett snabbt möte där nere...


Imorgon ska jag ringa sjukhuset i Malmö...
Anmäla mig o ställa mig i kö till operation...*hujedingamej*
Lite små¨-ångest över det hära....(som ni säkert förstår)
Men som nån som försökte lugna mig sa....JAG SOVER JU GOTT UNDER HELA OPERATIONEN...
ja jag får tänka så...
Lika bra att bita i det sura äpplet o få det överstökat...


Nu ska jag kolla lite tv o tänka på annat....

Go´kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0