Kort stubin

****

Det blev utställning för oss igår ändån... =)
Syrran kom o hämtade mig och Cindy när kl slog halv 8 på morgonen..(lagom pigga var vi)
O jag var så pass morgontrött så jag glömde min jacka hemma grrrr.
Haha frågade syrran om hon skulle ställa cindy åt mig...men hon bangade ...var för nervös...så hon ska ställa ache istället på sofiero (även om den utställningen e officiell haha, jaja men sånt nämner jag inte till henne för då blir hon bara mer nervös hehe)


På kvällen kom Jane o Dennis hit o vi kollade film...
 dom frågade vem jag hade fått rosor av...
nyfikna av sig =P

 ullis...kommer du ihåg blombudet den gången när mina föräldrar var i blekinge??? *asg*
Galet....

jaja jag älskar blommor så jag klagar inte =P


Idag var jag hos mamma o pappa o lunchade, eller för min del var det frukost hrm....


Sen har jag varit iväg med ullis idag...


Nu ikväll kom pappa o hämtade mig så han skjutsade mig o Lady ner i byn...


Mötte sen ullis på parkeringen....
Jag o lady var inne hos ullis en sväng o snackade....
Jag fick en afrikansk mask utav henne..snällt.


Imorgon ska jag o ullis till lund...
jag ska köpa korg, silvergubbe (sån man sätter på toadörren), förvaringslådor
Sen ska jag klippa mig med...
Sen på kvällen ska vi simma o sola =)


Sen i veckan ska jag ut till Bauhouse o köpa mit staket, grind o toasits..
grrr pengarna bara springer iväg helt...Men det är ju saker som jag behöver...
Får snåla in med annat mindre nödvändigt istället...



Har haft fruktansvärt ont i foten både igår och idag...o svullen som 17 är den...
Har nog snart överdoserat med Eeze spray...(om man nu kan det????)
Hjälper inte direkt, men jag kan ju iaf låta foten tro det...suck...e så trött på denna smärtan nu...
Yxan blir snart ett alternativ....eller nä...ska först ge operationen en chans...Jag vill ha två fötter trots allt...
Men det är sjukt hur pass mycket humöret ändras när man går o har konstant ont nånstans...
Har själv märkt hur kort stubin jag har haft på senaste (vilket tyvär nog många har fått känna av, förlåt)


Nej nu ska jag inta högläge med foten o varva ner lite...

Puzzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0