Fiasko

****

Minst sagt...
****


Well idag blev jag väckt av mamma som ringde.....
Dom är ju som sagt i Blekinge...
Min lille zack har vatt en liten bråkstake däruppe....
hmmm Men Zack då ?!?!?! haha...


Nu sitter jag nyduschad o ska iväg en sväng....


Blir väl solning senare....har ju inte hunnit det ¨på ett par dagar nu....


Sen börjar vi simningen om 1 1/2 vecka =)
Ska bli sååå skönt o komma igång igen....
Sist gick vi ner 7 kg på 2 månader.. lite fusk iofs...men vi gick ner =)
Dock får vi se hur det funkar denna gången eftersom ullis snart ska ha baby o jag väntar på operation...så om vi hinner simma 2 månader ska vi va glada iaf...
så det blir ju ett litet avbrott med simningen för min del iaf....men då blir det träning ist på gymet  =)



Nu ska jag slå en signal till Sonny o snacka en stund.....
Senare ikväll ska jag få hjälp med att skicka några foton på framkallning...
Och sen ska jag o ullis leka....haha.


Ha en trevlig dag kära läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0