Förkyld Blärk

****

Blev förkyld o fick feber igår...blärk vad vad kasst man kan må.,...=P
O idag är det inte bättre...blä...


Idag ska jag ut en sväng till lödde o fixa lite saker.....
Haha pengarna bara säger tjoff...sen e dom borta ur handen på en...suck...
hade väl igentligen inte tänkt åka ut där förrens på måndag....
Men jag envisades med idag =)


Sen får vi se om kvällen blir intressant =P hahahahah
Förhoppningsvis mår jag bättre så man orkar med o göra nåt....
Men vi får se....


Imorgon blir det iaf Malmöfestivalen...
Oavsett hur jag mår haha....
Hade igentligen tvätttid då.,...men jag ska se om jag inte kan tvätta lite hos mamma på söndag eller nåt....
Skulle åka in där tidigt för vi ville se Sarah down finer uppträda...


Ush när stod o borstade tänderna imorse så sneglade jag yrvaket mot badkaret för jag tyckte det rörde sig....
Jo men visst....en megastor spindel rände runder i mitt badkar...brrrr hatar spindlar....
Men tjoff...sen var den död...
Kallhjärtade Helena hahaha


Nu är det bara två veckor kvar till utställningen =)
Ok bara inoff men d ska bli kul ändån =)

Men den på Sofiero i September är ju iaf Nationell =)
Så det ska bli spännande....
Lady ska göra sin första debut officiellt sen hon fick valpar...


Nu ska jag fixa mig lite så jag kommer iväg....

Hej svej på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0