Kyckling

****

Har vatt iväg med Ullis hela eftermiddagen idag...
Var först nere o solade *skönt*

In om på färgglatt eller vad det heter....köpte lite smått o gott =)

Sen var vi i Lödde en sväng....
Haha vi mötte ett gamalt ragg till mig....Ullis var så söt med sin tidning haha....
Täckmantel då hahahaha...hrm...


Sen var vi nere i djurafären o kollade o beställde nya iglos till våra hundar.
Köpte ben osv till dom där...
Vi letade efter en ny kyckling till Tyson haha....
Ullis köpte en säck hundmat...som vi fick kämpat med haha...hon gravid o jag med dåligt ben =P
Men vi klarade det ...
Har nog vatt en syn när vi kom kånkandes med den...:*asg*


Var även inne på ica o handlade vattenmelon o naturdieter.


Haha jäklades med Calle i bilen....
haha typiskt nog så fattade han det redan från början...grrr...den första som inte går på det...
haha han bara spelade med redan från början....sen bara ...DU Helena...o vi bara...men åhhhhhh...
Jaja vi gjorde ett tappert försök haha =P
Skoj hade vi iaf =P


Nu tänkte jag ta tag i min disk o sen dammsuga o torka golven...
Sen ikväll blir det dejt  =P
o sen efter min dejt så kommer min ullisgumma hit så vi ska se Paradise hotel ihopa =)


haha Lady blev vansinning på Ullis igår....
Grr dom två när dom jäklas låter som tredje värdskriget...
Lady vrålar o har sig på ullis till slut haha...
Men tro inte ullis ger sig för det inte....haha retsticka


Nej nu till sysslorna i hemmet...
Ha en trevlig kväll...


Jag o Ullis på syrrans fest förra året....kul hade vi haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0