Kärlek på menyn

*****

Kan börja med att säga att det inte blev någon Malmöfestival för min del....
Spöregnade ute ju....ingen mening med att åka in där då ju...
Så jag behöll min tvätt-tid o underhöll mig med det hela eftermiddagen....


Igårkväll var mamma här ....
Vi hade filmkväll...
Jättemysigt...


Idag har jag fått lite hjälp av mams o paps här hemma...
Bla med trädgården (har ju haft lite svårt nu när benet e som det är).
Men nu blev här superfint igen =)
I luv my parents =)
Ska iväg snart o köpa ljung o plantera i mina numera nästan tomma blomlådor...


I eftermiddags var jag o mamma uppe med Zack o tarzan i rastgården....

Sen efter det var vi ¨på Ica o handlade...


Jag har hittat mitt drömställe som jag vill köpa...
Hade kunnat va rätt skönt o komma ifrån Skåneland lite..


Träffade en helt underbart söt liten schäfer valp på 8 veckor idag....
Man blir helt valpsjuk hehe....
MEN nej helena ska inte ha nån mer hund ....iaf inte än hehe =)
 Får vänta iaf ett år till...eller två`?
Får se hur allt passar helt enkelt...


Imorgon ska jag till furulund o sola...
Har vatt stängt nu under semestern...
O sen öppnar snart viken med igen...har ju solkort där med =)
Har ju redan gjort upp tränings-schema =)
Ska bli så jäkla skönt att komma igång igen...
O denna gången både med simning o träning varierat =)


Träffade Malin o Malin när jag var på väg hem från mamma o pappa innan..:
Så jag stannade o snackade lite som hastigast med dom....


Fattar inte varför alla dessa fula äckliga spindlar envisas med att komma in här...hittade en till idag....grrr...
Dock avlivades den lika snabbt som den jag dödade i badkaret häromdagen....


Träffade Sonny som hastigast igår....
Ska ringa han imorgon för vi hann aldrig prata klart...


Nu hinner jag inte sitta här längre....
Det står nämligen Kärlek på min meny för resten av kvällen/natten *ler*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0