ICE ICE BABY

******

Ush vad det var segt att gå upp imorse...haha ullis fick ringa o väcka mig =P

Igårkväll kollade jag o ullis på film.....Fredagen den 13:e som kommit ut nu.....
Kan ju säga att det är den bästa av fredagen den 13:e filmerna som gjorts....
Dom andra blir man inte ens rädd för...Men när vi kollade på denna så hoppade vi faktiskt till ett par ggr haha...
Jason sprang för en gångs skull i denna haha...
haha jag blev helt förvånad...o bara sa...-Men? ..han springer???
ja man e ju inte van vid att han gör nåt annat än går snabbt (vilket är märkligt för han kommer alltid ikapp dom som springer för sitt liv ändå....hmmm.


idag har jag o ullis vatt i Malmö....
var inne i den affären vi älskar där o köpte en massa saker =)
Bl.a rökelser osv...

Sen var vi o åt middag på jensen....
O när vi satt där o åt så kom ICE förbi...2 ggr =)
O med sig en valp med...likadan som han ....naw...
Amerikanska bulldoggar...älskar dom....
Har saknat ice som 17 nu sen jag slutade på hunddagiset....han var ju en av favvisarna där =)


Ikväll blir det Prisonbreak o Paradise hotel =)
spännande på prisonbreak nu ju =)
Ullis skulle se paradise hotel här tror jag...


Imorgon ska jag dock inte leka med ullis....
Då ska jag nämligen på dejt.
Vilket jag ser fram emot...


Nej nu ska jag fixa med det sista här innan prisonbreak börjar 10....

hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0