MÖTEN MÖTEN MÖTEN O ÅTER MÖTEN

******


Idag har jag varit på möte igen...suck alla dessa möten....grrrr.

På Tisdag ska jag bege mig in till Malmöstad ...hittar som en kråka där inne....
Men det går säkert bra ändå haha....
Ska typ till konserhuset....nånstans där iaf....
Och där kommer jag spendera ett par timmar under dagen...

Men fram tills dess har jag inte ETT ENDA möte inbokat...*har vatt på möten nu två dagar i rad* plus förra veckan en del möten...


Vet inte riktigt hur det blir med utställningen i helgen då syrran (som skulle köra) har fått halsfluss.....suck....
Hade verkligen velat ställa Cindy på den...men men vi får se ....Håller tummarna på att hon mår bättre till helgen...


Så fort jag får pengar så ska jag gå o klippa mig....
Vantrivs verkligen med mitt hår (som för tillfället bara hänger som värsta höstacken)
Ska klippa upp det i fram o lite så när jag väl kommer iväg....
Har slitit som 17 på det den senaste tiden med alla slingor färgningar  locktänger fönar o gummiband...
Ikväll ska jag göra en hårinpackning tänkte jag...vilket ni säkert förstår behövs....


Har vatt uppe i rastgården med killarna idag....
tyvär hade där varit en löptik inne innan oss så ni förstår säkert att hundarna var helt upptagna av att springao lukta....ville inte alls leka med mig o kasta boll med mig...
Så jag gick till bilen o hämtade pincett o spegel o satte mig på bänken o plockade ögonbrynen istället haha...


Pappa har lagat min data till mig nu ikväll =)
Så nu hoppas jag verkligen den klarar ett tag till...
Vill inte behöva slänga en massa pengar på en ny data för tillfället....


Skulle plantera mina blommor idag igentligen...
Men blev rastlös inatt så mitt i natten stod jag i trädgården o planterade min ljung haha =)
Ska plantera på framsidan med men gör det imorgon tror jag...
 (OM jag inte får ett ryck inatt vill sägas haha...)


Nä nu ska jag plocka ihopa data o hundar o bege mig hemmåt...
Glömde Ladys koppel hemma innan så hon får springa lös hem oxå ...
Cindy gillar INTE när mamma-hund e lös o inte hon haha...

Antar att det blir dubbelavsnitt av paradise hotel ikväll igen =)=)
Lycka haha...
Sista veckan det är nu....spännande =)


Ha en trevlig kväll...

Hej svej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0