Mysig dag

*****

Har haft en supermysig dag idag...
Min goa mamma ringde mig imorse o frågade om jag ville med till lödde o kolla staket osv
Så 20 min senare traskade jag bort till dom....
Lämnade hundarna där sen begav vi oss ut till lödde.
Ullis ringde på vägen ut där...så vi lovade att komma in om på fika där innan vi åkte hem....


Åkte först ut till Bauhouse....
Hittade både staket o grind o toasits där ute som jag ska hämta på fredag.


Efter Bauhouse åkte vi in om Maxi...
Där köpte jag två par skor, (ett par sandaler o ett par som jag ska ha på gymet)

Köpte även sån till iskuber

" gröna ljusstakar

och en jättesöt sak till ullis bebbe med =)

mm

Efter Maxi åkte vi till ullis o snackade o hon bjöd på fika...snällt.
Skrattade o hade oss haha...

Sen nu ikväll åkte jag o ullis in till lund o åt middag på wraphouse

Jag mötte en kille som påminde om (en annan)...
Både jag o Ullis bara tittade på han...tittade på varandra...o var tvugna o titta på han igen...haha sjukt lik...

Fick oss ett gott skratt på wraphouse med....
Haha skumma folk finns det överallt =P


ikväll kommer ullis hit...vi ska kolla på paradise hotel ihopa...
Susan skulle tydligen få ett utbrott där idag.-..måste ses =)


Ush hade en så jäkla sjuk dröm inatt.....
En sån som man bara går o har i huvet resten av dagen sen....
Berättade den för ullis o hon bara skrattade åt mig....(låter alltid mkt konstigare när man väl berättar en dröm)


Ush fick reda på en hemsk sak idag....
Blev arg...
Sånna saker ska man inte berätta för mig....



Haha fick mig ett gott skratt åt pappa idag...
När jag började prata om pingviner
Så kläckte han av sig aahhhh så så dom hoppar mot varandra (visade med armar o händer haha)
O han hade nog fått solsting eller nåt för han trodde jag pratade om delfiner
Så jag bara tittade på han o började skratta...till slut fattade han att han missuppfattat, o blev knäckt för jag skrattade åt han så han sparkade till min stol i hopp om att den skulle välta haha...
han e alltid lika rolig när han missuppfattar saker...


Ush vad jag har ont i min rygg....får det jätteofta nu i och med att jag går så fel med foten som jag gör eftersom det gör ont...man försöker ju belasta den andra mer omedvetet...o det gör ju så man går helt krokigt med ryggen....huh....måtte det bli bra snart...
j*vla foth*lvete */&%#


Imorgon ska vi ner o sola =)
Skönt.


Ha en trevlig kväll kära läsare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0