En bild säger mer än tusen ord *ler*

****

Idag vaknade jag kl 8...med  världens huvudvärk....
Gick en sväng med hundarna tog två panodil o sen hoppade jag i bingen igen....
Somnade direkt (blev ju sent inatt hrm).

Vaknade typ 3 timmar senare...med världens huvudvärk.....blärk.
Ringde o snackade med mamma....
Dom bjöd hem mig på lunch så 10 min efter att jag lagt på så promenixade jag o mina hundar hem till dom...
Huvudvärken vägrade ge med sig.....grrrr.
Så¨jag har spenderat hela eftermiddagen hemma hos mamma o pappa....
var uppe på shell o köpte mig en skvallerblaska o låg o läste...
Fixade med lite kommande utställningar...

Var på grönängen o kastade boll med Lady en bra stund....haha hon älskar det...
Sen tog jag kelly o cindy o ache på en promenad....Ache var väldigt stolt för han var ute med "syrrorna" haha...
Sen när jag kom in med dom så skulle mamma o pappa ut med de stora hundarna så då tog jag med mig Cindy o följde med dom på en runda till...(vilket kändes i foten grrr)
Kunde inte gå på den sen =(


Skrattade åt pappa när han berättade Ache hade blivit tuktad av "örjan" på morgonrundan...
han hade lurpassat i buskarna o Ache bjäbbade på honom när han fick syn på han...haha ja då hade örjan börjat hoppa mot ache....inte ett dugg rädd för hundar...haha han e rolig den katten...


Imorgon ska jag skicka iväg några foton på framkallning...som bara har legat på datan flera månader nu...
Några av dom är mer avslöjande än andra....*ler*
En bild säger mer än tusen ord (eller hur säger man?) haha....


Ullis kom hit igår o kollade på Paradise hotel med mig....
Tyvär missade hon de första 10 min för Calle hade somnat när dom låg o mös hemma hos henne haha...
Haha kom injagandes i min hall i panik för hon hade missat början...
Skrämde slag på hundar o allt haha...hade bara paradise hotel i hjärnan  =P
Såklart var Lady där direkt o jäklades med henne....dom två azzå....=P


Haha så kul o läsa folks komentarer....
Förmodligen undrar man nog varför jag inte svarar på vissa av dom???
Well...avslöjar jag det nu så e d roliga slut =P
Men tids nog får ni svar =P


Nu ska jag in i en dusch hade tänkt fixa ögonbrynen med men det får vänta tills imorgon....
Ska ner o sola o sånt då...


Hoppas ni får en trevlig kväll....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0