Så fel

...jag hade när jag skrev igår att jag inte hade ett enda möte nu på ett par dagar....
Tjoff så var jag tvungen o asa mig ner till AMS idag...,.
(gick dock relativt snabbt, för jag skulle bara skriva på papper)

Efter Ams så åkte jag o mamma ut till Norrvidinge växthus o handlade ljung o kålblommor...
Sen svängde vi hem om syrran med o stannade där en stund o snackade.
Jag o mamma åkte o hämtade Milan på dagis o så med....
Han blev jätteglad...
Haha smarta jag hade glömt min väska i bilen med nedvevade rutor o allt....
(kom jag på när vi hade vatt inne hos syrran sådärnån timme hahah)
(var ju inte meningen vi skulle stanna igentligen)
Men tur e så bor dom på en väldigt lugn gata =P
På hemvägen var vi in om växthuset igen =P

Så senare idag ska jag hem o plantera lite =)
Fick ju blombaljor av syrran o mamma =)
(fick även en elefant av syrran som jag ska ha på väggen =)


Ullis ringde mig innan o ville ha med mig in till Lund eller Nova eller vad hon yrade om haha....
Men men en annan gång...hade ju fullt upp på schemat för dagen....


Blir förmodligen ingen utställning för oss i helgen....
Men vi får se hur vi gör...


Nej nu ska jag göra annat än o sitta här o babbla en massa strunt haha...

Ska slå en pling till jane sen o höra om hon kommer upp en stund ikväll eller nåt...

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0