Sen natt, Tidig morgon

*****

Igår var det igentligen meningen att jag o Ullis skulle till avslutningen på Björka....
Men så blev inte fallet....
Ullis skickade sms o sa att vi sket i det för det kostade för mkt....
Vi hade inte speciellt mkt pengar över denna månaden nån av oss ju....


Så jag var hemma o kollade tv igårkväll istället....
Var dock uppe rätt länge...

Blev smått irriterad av ett samtal inatt....
Fick först ett sms där personen frågar  var jag är nånstans...
Hade inga pengar på telefonen så jag kunde inte svara...
Några timmar senare får jag ett samtal (förmodligen på fyllan) där personen säger att han åkt till Björka för att träffa mig...
O när jag nu inte var där så påpekade han att jag höll på o klydda osv....
O bara kräkte av sig otrevliga saker o sen slängde luren i örat på mig...

(nu vid detta laget var jag lagom glad vilket ni säkert förstår).

Jaja hade inga pengar på mobilen som sagt så jag kunde inte ringa upp o försvara mig...

Men skickade iväg ett sms idag o fick sagt vad jag behövde...

Har inte fått nåt svar på det så jag förmodar att jag inte kommer få det heller...

Imorse ringde mamma o väckte mig....

Gick upp o gjorde mig iordning  sen tog jag hundarna o gick hem hit....

Lämnade av Kelly hos pappa

Sen tog mamma o jag Lady o Cindy med oss i bilen o begav oss mot storegård...
O har varit där mellan 12 och 16 idag...
har verkligen haft supertrevligt...
Massa hundar o massa aktiviteter...
Haha Cindy o Lady fick provat på en hel del agility....det var kul....
Sen fick dom klättrat på däckberg, o en hel del andra aktiviteter...

Mötte Marcus där oxå...

Haha Cindy blev polare med en ponny där...haha så sött...

Kommer helt klart åka dit fler gånger...det var verkligen jättetrevligt där...

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa o väntar på att middagen ska bli klar...
Passar på att blogga under tiden jag väntar...
Hade igentligen bara tänkt dricka en naturdiet till middag idag, men nu bjöds det på middag så det tackar man inte nej till ju....
Alltid trevligare o äta när man är några stycken...än o sitta ensam o dricka naturdieter haha....


När jag kommer hem så står det städning på schemat...
Varken dammsög eller torkade golv igår så det får jag göra idag...
(behövs igentligen var dag med mina husdjur haha)

Senare ikväll kommer Jane och Dennis hem till mig...
Vi ska kolla på nån film....
Haha man orkar nog inte mkt mer efter denna dagen =)


Förmodar att varken cindy eller lady kommer röra många fenor ikväll...haha dom e helt slut o bara sover för tillfället...har ju vatt mkt för dom idag...

Nä nu ska jag gå ner till dom andra o äta middag....

Ha en trevlig kväll...

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0