Shopoholic

***

Ja vad har hänt sen sist jag skrev.....

Har vatt en hel den med Ullis....
Mkt shoppande =P

Idag har jag därimot spenderat dagen med min kära mamma =)
Hon ringde o väckte mig vid 11 tiden...(jag e en sjusovare, jag vet haha).
Hon frågade om jag ville åka o handla....
Tänkte först bara ner på ica, men hon ville till maxi i lödde o sen till centan med...:
Så det förslaget var jag inte sen o gå med på =P
Promenixade hem till dom 20 min efter samtalet haha...i ösregn...grrrr.

Men men ...åt frukost hemma hos dom....
Lämnade hundarna där hemma o sen begav vi oss till lödde...

Jag bjöd mamma på lunch där o köpte en likadan ring till henne som jag o ullis köpt =P


Mötte ullis o hennes mamma med där ute....


Jag köpte även lite annat smått o gott med =)

bl.a en lång tröja ..jättemysig
Nattlinne
film
kylskåpsmagneter (sånna med ordspråk som jag o ullis är förtjusta i haha)
ben till hundarna
pipisar till hundarna
mm...

När vi kom hem till pappa så hade han blivit sjuk....
Stackarn....
Såg inte alls kry ut....


Nu har jag precis sett på Prisonbreak =)
Nu inväntar jag Paradise hotel =)


Var tänkt att ****** skulle kommit ikväll.
Men klockan var rätt mkt o han skulle upp o jobba tidigt imorgon....
Så vi ska träffas imorgon istället...


Haha som jag skrattade inatt....
jag o ullis var ute på nattäventyr *ler*
Båda i enbart nattlinne o jacka.
Ullis sa att jag såg ut som en som gick på gatan *asg*
Man såg inte att jag hade nattlinne under min långa kavaj-jacka haha....
Hade bara fattats att vi skulle fått bensinstopp med ...


Fick veta en hemsk sak ikväll.....(sänder en tanke)...
Vill inte skriva ut vad det handlar om här...


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0