Mina senaste dagar i klartext

****

Hmm tydligen sura miner på folk för jag inte har orkat umgås eller höra av mig på ett par dagar....
(vilket ni nog ser på komentarerna i förra inlägget)
Folk tror nog att jag har umgåtts med ullis 24 timmar om dygnet...(vilket jag såklart inte har)

Men visst jag ska tydliggöra ALLT jag gjort de senaste dagarna i detalj om det gör er nöjda.....


Kan börja från den 25:e
25:e Hade jag tvätt tid som jag missade för jag var på marknad i röstånga istället. sen på kvällen skulle jag gått ut med Tina, men det slutade med att jag åkte hem ensam från Malmö ...

26:e "Dejt"

27:e Centan med ULLIS

28:e Ikea med ULLIS på eftermiddagen (se 2 hela dagar med ullis haha)

29:e Satt jag vaken halva natten för en kompis skulle komma o lämna pengar

30:e Var jag med ullis o solade o sen på kvällen var vi hos micke o calle o kollade film

31:a Var jag på möte på AMS o sen på kvällen var jag med ullis o hennes mamma o per i Malmö o åt middag för Ullis fyllde 30.

1:a Tvättade jag hela dagen

2:a Var jag hemma hela dagen

3:e Var jag på Centan med mamma o sen på kvällen var jag ute o körde med ullis 1 timme typ

4:e Var hemma hos mamma o pappa

5:e var hemma hos mamma o pappa

6.e var hemma hos mamma o pappa

7:e Tog d lugnt

8:e har vatt hos mamma o pappa hela dagen.....Duschat mina hundar...
Kvällen är inte bestämd ännu...


hmm nu har jag väl fått med det mesta tror jag????

****************

Nåja trodde aldrig att jag skulle behöva skriva stora redovisningar om vad jag gjorde om dagarna...men tänk så fel man kan ha....*ler*
*********


Nu närmar det sig utställningsdax för hundarna =)
Ska bli kul...
Först ska vi ställa Max o Cindy den 29:e i Burlöv
Sen är det utställning på Sofiero den 13:e då vi ska ställa Ache Kelly o Lady
Syrran ska ställa Ache =P


Sen öppnar snart Vikenbadet igen =)
Längtar som en tok =)
Ska ju både simma o träna där denna gången tänkte jag...
Simma två dagar i veckan o träna 3 dagar i veckan...
O så lite fusk-sol på det såklart =)


Puzz på er mina kära läsare *ler*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0