På Krigsstigen

^******


Idag har jag spenderat dagen med tess michelle isabella jane o pia..
tess michelle o isabella kom först hem hit till mig o fikade o lekte med hundarna....

Sen gick vi hem till Pia o Jane o stannade där ett par timmar...
Åt middag o sånt där...jättetrevligt.
Hade Lady med mig o Michelle var så glad =)
Har haft en jättetrevlig eftermiddag =)

Nu ikväll när Coffe hämtade tess o barnen o jag skulle gå hem så blev michelle så ledsen för hon ville ha Lady med sig hem....
Haha så gulligt...
******


Nu ikväll blev jag så jäkla arg över en sak.....
Kommer ha taggarna utåt imorgon...
GRRRRRRRR
Nu får det vara nog...
Kommer säkerligen uppdatera mer ingående om detta imorgon....
orkar inte ikväll riktigt....
Har ringt ullis o fått svorit o beklagat  mig lite....(tack för du lyssnade gumman)
Hon vet ju precis vad jag pratar om ....alltid lika skönt o prata med henne om sånna saker....
Vi tänker ju precis likadant när det gäller just det ämnet....


Nä suck jag blir bara mer irriterad när jag skriver om det nu så lika bra o sluta innan man skriver nåt dumt....


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0