DATA-HELVETES SKIT O MÖG

******

Kvällen med Jane o Dennis i förrgår blev trevlig...
Dom kom hem till mig vid halv 10 tiden...
Satt o snackade o gjorde minivårullar o drack mängder med kaffe...


Efter mycket snack o ett par koppar kaffe så satte vi på en film....

Dom stannde till kl blev rätt mkt, men det var jättetrevligt....
Dennis hjälpte mig lite med min data (som för tillfället är helt knas)
Tur man kan låna andras datorer hehe...


Igår såg jag sista avsnittet prison break....massa snyftande efteråt =,(

Efter Prisonbreak skulle jag själv ge mig på o fixa med datan-.---vilket slutade med katastrofala följder grrrr.
Blev aningen galen på den...
Så nu ska jag köpa en ny....ska bara hitta en jag vill ha....
Måste försöka få sparat det viktigaste från den jag har nu på nåt sätt....
Fattas väl bara att allt knasar sig på den INNAN jag fått överfört något...(med min vanliga otur så förväntar jag mig inget annat)....


Senare på kvällen kom ullis o kollade Paradise hotel med mig....
o vi blev glatt överaskade för det var dubbelavsnitt igår =)
wihooo =)


Idag har jag vatt i Lund under eftermiddagen...
Var först på möte o så...

Sen på hemvägen så var vi o handlade ljung som jag ska plantera ikväll eller imorgon.
Måste bara dra upp mina sommarplantor först...

Mamma var aningen förvirrad...
glömde hälften av sakerna...haha expediten kom ut o lämnade sakerna hon glömt i kassan haha....


Väl hemma sen så lämnade vi av mina saker hemma hos mig....
Grannarna kom förbi med sin hund...
haha den smet in till mig den rackarn....den hoppades väl på att tjejerna var hemma...men tyvär så var dom ju hos pappa idag eftersom vi har vatt iväg hela eftermiddagen...


Sitter just nu hos mamma o pappa (snyltar deras data en stund hehe)...
Ska snart ta mina hundar o bege mig hemmåt o städa....
Eller iaf dammsuga o torka golven o plantera min ljung =)


På Tisdag när jag ska in till Lund igen så har jag blivit erbjuden skjuts av en som oxå bor på Jakobsgatan...*jättesnällt*


*Blev jätteglad över en sak idag...
Finns verkligen folk som ställer upp till 100% för en*

Nej...Nu får jag samla mina voffar o bege mig hemmåt....
Har ju en del som ska göras där hemma innan jag kan hålla kväll....


Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0