Massa Mys

****

Skulle som sagt o sola i furulund idag...men väl där så har dom problem med solariena *grrr*
Så jag fick sola i byn ist....men jag gillar iofs dom i byn bättre ändå....så kanske lite tur i oturen =)


Efter solning så var jag in om o handlade melon till ikväll...


Imorgon på dagen kommer tess hit o hälsar på...
ska bli kul...
hon har ju inte sett min lägenhet än....
Hon skulle til Pia först så jag skulle gå o möta henne halvägs så hon hittar =P


Sitter just nu o snackar lite med Ullis på MSN  =)



Väntar sällskap ikväll igen =P
Hmmm 2:a kvällen på rad nu *ler*
Massa mys =)


Önskar mina kära läsare en 3-vlig kväll
Det kommer jag garanterat att ha =)


Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din buse ;)

Vi hörs imorgon

2009-08-17 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0