28 Januari

***

Den 28 Januari bär det av till sjukan för min del =S
ush vad jag är nervös =S
Steloperera och 3 månader med gips =S
 inte sådär jättekul precis =( 

Tur jag har ordnat folk som kan ställa mina dogs åt mig på utställningen i Mars iaf ...


Nu till helgen blir det utgång med min gumma Pernilla =)
Ska bli skoj att komma ut lite o träffa folk =)
 Vi får passa på nu fram till operationen...
Sen lär d inte bli mkt festande på ett bra tag =,(
Eller iaf inte för min del =(
Haha jag lär ha en hel del att ta igen på party-fronten när jag är på benen igen =D
Drygt att behöva gå igenom all denna skiten ännu en gång bara...hade hoppats på att det aldrig mer skulle behövas...men men...finns inte mkt att göra...



Kommentarer
Postat av: maria

vart ska ni går då? jag o mia funderar oxå på o gå ut faktiskt, men vet inte vart man ska gå...

2009-12-29 @ 21:58:53
Postat av: Helena

Vi vet inte riktigt än...ni då?

2009-12-30 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0