Par Cermoni

*****

Pernilla har visst varit på krigsstigen mot mig idag....*grrrrrrrrrrrr*
haha vänta du gumman....hämnd ljuva hämnd =)=)
Vi ska iväg o simma på söndag tänkte vi =)
Ska bli så jäkla skönt...
Min rygg e nämligen helt paj nu...=,(
Både ben o rygg....kan d bli värre????
Känner mig som en pillertrillare för tillfället....
Knaprar värktabletter som om d vore karameller
Life realy sucks some times .... *sucka*
**********

Gabbi skulle kommit till mig i förmiddags...men hon dök aldrig upp =(
Jag skulle hjälpa henne med Toya (hennes dalmatiner)
Men men vi får ta det en annan dag =)

Ikväll kommer kanske pernilla upp en sväng....
Skulle isf se Paradise hotel ihopa =)
Tror d var parcermoni ikväll dessutom =D

Charlotte fick sig ett gott skratt på min bekostnad igår....
Men det får jag väl bjuda på =S
Ja jag borde nog läsa lite geografi iaf =P *asg*
Men jösses...man blev ju smått chokad av alla nyheterna hon berättade haha....
man har ju tydligen missat en del på sistone *ler*


Sitter o funderar på om jag ska klippa Zack´s klor idag...
har så jäkla ont i ryggen så att sitta böjd på ett hård golv låter inte det minsta lockande....


Imorgon ska jag försöka få iväg mina julkort....
Blev irriterad igår när jag gick o skulle köpa frimärken...o dom i kassan sa att ...så många frimärken kan jag inte ge dig....jag kan ge dig hälften...
jaja men då kan d va så...
Måttligt irriterad var man när man traskade ut därifrån...


Fy 17 vad kallt det var inatt...
När jag var ute med hundarna vid 2 så var det helt vitt på taken.....
huh ville bara in igen...


Weee nu e d snart helg igen =)
Haha igentligen spelar det inte mig nån större roll vad det är för dag....
haha men man känner sig alltid gladare mot veckoslutet....
Även om alla dagar e desamma för mig för tillfället haha.
Men helgerna e ÄNDÅ bättre...för då e dom flesta andra oxå lediga =)
O då blir det gjort mer saker =)

Har inte råd att gå ut denna helgen dock =(
Men ska höra med pernilla om hon vill med till värds eller nåt....
Skönt att komma ut bland lite folk bara =)


Nu kom det in folk genom dörren här...
Får se vad dom har att berätta =)

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0