Prioriteringar?!?!

*****

*Låt inte någon bli din prioritet, om du är deras valmöjlighet*

(Det är ett ordspråk jag borde ha i åtanke oftare...)

*********


Satt uppe inatt igen...men denna gången var det inte för jag inte kunde sova....*suck*
Satt o slötittade på "The Crow" som gick på tv för o fördriva tiden....Men kunde lika bra gått o lagt mig....suck..jaja lätt o va efterklok....

Gick o la mig vid 7 imorse...
Kunde inte somna....låg mest o tittade i taket...
Släppte ut hundarna...
Sen efter det somnade jag väl till...
Kl 11 ringer d i telefonen....
orkade inte svara...(telefonen låg kvar i köket nämligen haha)
Vände på kudden o försökte somna om...men icke....
Blev inte mer sömn där inte...


Vid två tiden idag promenixade jag hem hit....
har vatt här sen dess....
Suttit o störat mig vid datan o öst på en massa musik....
haha snacka om uttråkad....
Nova space - One more try...finns det nån bättre låt lixom????? älskar den =)


Senare ikväll kommer Pernilla upp en sväng....
Vi ska kolla på paradise hotel ihopa o snacka litta skit =)

Ullis ville jag skulle komma bort till henne o snacka o dricka glögg ikväll...
Men hade precis bestämt dejt med pernilla då haha...
Men imorgon kommer jag bort till dig ....Måste ha lite kvalitetstid med wilma oxå =) (ulrikas bebbe för er som inte vet)
Haha så då hoppas jag du har glöggen färdig när jag trillar in genom dörren imorgon kväll gumman ;)
Haha o trillar jag inte in, så lär jag väl trilla på utvägen *asg*


Fick fyllt på min lur idag med....
Hatar att gå utan pengar på den (tog slut igår =-I
Men idag laddade jag den så nu har jag typ 3000 fria SMS =)


Imorgon blir det SIMNING o SOLNING =D
Ska köra stenhårt nu fram tills operationen =)
För efter den så rör jag inte mina lemmar så bra =,(
Trist...


Haha pernilla jagar mig nu =P
Tycker jag ska bege mig hemmåt så hon kan komma upp *ler*

Väntar bara på att de andra människorna kan trilla in här, så jag kan gå hem =)



Have a Nice Evening





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0