I Love You

******

Har bara haft två hundar hemma inatt igen....
Lady ville sova hos mamma o pappa inatt så jag lämnade kvar henne hos dom....
Haha hon låg i trappen o tittade inte ens på mig när jag stod där med kopplet i hand o kallade på henne...haha så söt....
Märks verkligen att hon trivs här....
Pappa snackar hela tiden om att när cindy får valpar så ska Lady flytta hem hit till dom...haha...
Men ordspråket "flytta" gillar jag inte riktigt....haha vi säger att dom får ha henne när dom/hon vill....
MEN hon är fortf MIN hund...o har sitt BOENDE hos MIG =)
Haha jag har erbjudit dom en valp ...men pappa håller fast vid Lady haha...well...so will I =)
Lady är speciell...Enklare hund att ha o göra med finns nog inte...Hon e helt perfekt...älskar den hunden...
Ja jag älskar mina andra hundar lika mkt...men nu var det inte dom vi pratade om idag....(om nån nu har synpunkter) =P


Har försökt få tag i Jane idag...men utan att lyckas =(
jaja hon hör väl av sig när hon ser mitt meddelande =)


Har sovit superdåligt inatt ....igen....drygt som fan...
Känns som jag har fått en smocka på vart öga o blivit så äckligt blodfyllt så d känns som vattenfylda påsar under ögonen...blä...hemsk känsla...


Pernilla ville hitta på ngt i helgen =)
Så d verkar som vi ska en vända på Wraphouse i Lund =()
Ska bli kul...evigheter sen man var där nu...
Sen på hemvägen ska vi nog in en vända på värds i kävlinge...
(Helena ska va nykter)....håller mig fortf till att jag INTE ska dricka mer....
Sist var katastrof!!!! Sjukare har jag nog aldrig vatt...blä


Nu ska jag ut en sväng med dogsen...

HejSvej


Min Älskade Lady =) Luv U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0