*Pain*

******

Har inte sovit ngt inatt....
Har haft sjukt ont i fot o rygg så d var inte ens lönt o tänka på försöka sova ens....
Har gått så långt så det tillomed söker mig psykiskt....
Spydde igårkväll ...
O idag när vi gick på ica höll jag med på att spy.
Hade så ont i ryggen så jag hängde över kundvagnen när jag gick med den....
Sucka...e så fruktansvärt trött på denna jäkla smärtan nu både i ben o rygg.....
fan försvinn nån gång lixom !!!!!


Såg på en film inatt med Bruce Lee.
Eller imorse kanske jag ska säga? vet inte riktigt vad klockan var nämligen,.. mkt möjligt det var på morgontimmarna de visade den...
hade ingen koll på klockan direkt....jag var ju ändå vaken hela natten =-/


Så idag har man inte vatt på ngt jättebra humör precis....Ingen sömn o a lot of pain...
Men men...de flesta har väl vant sig vid mitt tvära humör vid detta laget nu ändå =-(


Köpte födelsedagspresent till syrran idag...
haha d e nog den mest passande present jag köpt till henne nån gång =P
haha tänkte på henne direkt jag såg den =D


jag fick förresten köpt mina lamp-klot idag med till att ha i fönstret =)
Eller rättare sagt-....mamma köpte dom åt mig =) *snällt*
O dra på trissor....BÅDA kontakterna fungerade =)
(Normala fall när jag köper nånting så är det nåt som inte fungerar haha)
Så jag blev faktikst förvånad när jag satte i kontakterna o BÅDA lyste =)


Gud så tomt det har vatt att inte ha Lady hemma inatt....
Hon e inte stor..gör inte mkt väsen av sig...påkallar inte mkt uppmärksamhet....
Men ändå känns det enormt tomt när hon inte är där....
haha känns konstigt att gå med bara 2 hunda när man e van vid tre...


Men men nu ska jag bege mig hemmåt...

Bye !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0