Förbannade orm haha

*****

haha har haft många sjuka drömmar på senaste...
Måste bara berätta drömmen inatt....


Jag var hemma hos mina föräldrar o syrran kom med dit...
med sig hade hon en liten röd orm som hon hade köpt...
Helt plötsligt när hon håller den inser hon att hon är rädd för ormar?
O kastar den på golvet....
Den ringlar då in under kylskåpet?
Jag skriker o får panik för den ska tydligen äta upp kelly???hmm

haha ringer efter en kompis så han ska fånga den....
O när han kommer så sätter han sig ner o dricker kaffe istället?????
haha jag bara...men ta ormen...den försöker äta upp kelly!!!!!
-Ja jag ska bara dricka upp kaffet, svarar han mig ????
haha...sjukt.
Sen e vi helt plötsligt hemma hos mormor o morfar på deras gård dom hade i marieholm innan...
Stallet fullt med hästar som för typ 20 år sen...haha...
Helt plötsligt ringlar ormen in i en av boxarna där???? (hur den nu kom med i bilden igen??? haha)

Sen e jag helt plötsligt i en butik på Centan o handlar....
Rätt som det är så sticker ormen fram sitt huvud till mig mellan klädgalgarna...
O bara säger ---Halluuuuu!!!!
Haha jag ger den en sån bitchslapp så han vänder bort huvudet....
Sen när han vänder tillbaka huvudet igen så är det Sonnys huvud på en ormkropp?????
hahah så jäkla sjukt.....

*****


Nu ska ösa låten "One more try" på datan här så pappa går i taket...haha han ligger o snarkar inne i andra rummet =P

Bye Bye!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0