I have found it =)

****

 tack Mr. Secret för ditt inlägg....vem du nu än är??? hmmm???
*****

Snön har inte gett med sig än...mysigt =)

Pappa ringde o väckte mig innan idag...
Tog ut hundarna sen blev vi hämtade av pappa....
Åkte ner o handlade på ica en sväng
O nu sitter jag hemma hos dom....


Satt som sagt o tittade på tatueringar igår....
O dra på trissor =)
Jag hittade DEN tatueringen =()
Äntligen vet jag vad jag ska ha =)
Kommer bli riktigt jävla snyggt....
O stort =)
Men jag gillar stora tatueringar =)
Skrev ut bild i naturlig storlek...
Fick komentaren av mamma o pappa...
-STORT....men snyggt sa dom =)
pappa bara kliade sig på huvudet o såg bekymrad ut..--Du Helena....du får nog räkna med ett PAR tusenlappar på den....
Haha så skönt att ha föräldrar som stödjer en när man ska tatuera sig..
Dom har hjälpt mig var gång o välja motiv =) (förutom den ja gjorde på kos haha)
Haha de flesta föräldrar gör väl allt för deras döttrar inte ska tatuera sig...
mina tycker bara det är kul =)
O dessutom att dom har samma synpunkt som mig....
-ska man göra nåt så ska det va STORT =)


O jag e sååå glad över denna tatueringen....den är riktigt jävla snygg =)
Längtar tills jag får gjort den  =)
Wiihoooo =)=)=)


Igår blev jag klar med julgranspyntningen =)
Så nu har jag minsann en riktigt fin gran =) haha*
Älskar lukten av gran =)
Barren är dock mindre trevliga =-S


Lady blev kvar hos mina föräldrar igår igen....
hmmm får se hur hon vill göra ikväll....


ush nä nu ska jag ner o svälja lite värktabletter...
Har fruktansvärt ont i ryggen o foten idag...blärk.


hej hopp...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0