Maybe it´s a little thing called L.O.V.E?

***

Finns det nån härligare känsla än den man känner i magen när man är små-förälskad???
I don´t think so =)
***

Igår kom pernilla o Jane upp o kollade paradise hotel hos mig.....
Smarta jag skulle göra popcorn till programet....
Inte så lyckat...
Mer än så behöver jag inte säga va???
haha....
Blev nästan förvånad över att jane inte kallade mig ett jävla rövhål igår igen *asg* (som när jag skulle fixa kaffe sist haha)


Längtar till helgen =)
Då ska jag o pernilla in o äta middag i Lund sen efter det en sväng på Värds i Kävlinge...
fast denna gången blir d inte lika mkt dricka som sist....
Ska hålla mig till 1-2 cider...
Om det ens haha =P


Mobbade syrran lite i telefon innan idag när hon ringde....
det enda hon kunde försvara sig med var som vanligt komentaren
-Du e dum Helena...
haha =D

Jag bara älskar att jäklas  =)


Ikväll blir det storstädning av lägenheten sen duschen o sen paradise hotel =)


Sitter o småskrattar för mig själv....tänker på en grej pernilla berättat....
Du e för jävla go gumman =P haha...


Nej nu ska jag in o kolla tatueringar...hej svej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad har ajg berättat??? jag berättar ju MASSA haha

2009-12-11 @ 12:01:43
URL: http://perlansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0