It´s My Own Choice

******

Please let me make my own choices....

*****


Jaha så vad har dagen bjudit på???
Inte mkt ska jag säga....haha....
Har legat hela natten o stirrat i taket i princip...
Vatt rastlös som f*n...
När kl var halv 4 gick jag upp o kokade the...haha...stört jag vet...

Fick gå upp en vända framåt småtimmarna med o dra fram soffan o soffbordet för en viss liten varelse tyckte det var passande att ligga o kräka under soffan...hmmm.
Varför väljer dom alltid att antingen kräka PÅ alla mattor eller UNDER möbler????
Varför inte rakt på golvet lixom????


Så när klockan närmade sig halv 8 så var det inte lönt att försöka sova längre så jag gick upp ist....
Tog en promenad med hundarna....
Satte mig o raderade en massa SMS från mobilen som blinkade full...
Gick o lullade lite sen i min egna lilla värld där hemma...

Hittade ett uttagskvitto i plånboken o kom underfund med att där skulle av lite mer pengar på kontot...
Så jag tog o kopplade hundarna o gick hem till mamma o pappa....

Åkte ner i byn o tog ut mina sista "miljoner" från kontot...(in my dreams lixom haha)...
jaja fick va glad för det lilla där var iaf =)


Har suttit o kollat lite på tatueringar idag....
Jag har ju tänkt göra en ny snart =)
Men vi får se vad det blir...har inte bestämt mig riktigt än...
Funderar nämligen på att göra tatueringen efter att jag opererat mig...

Eftersom jag inte kommer kunna simma eller sola på ett par veckor efter tatueringen e gjort...
O gör jag den i samband med operationen så e d bra ju för efter den kommer jag ju varken kunna simma eller sola på ett par månader....
Blir gips i 3 månader efter operationen nämligen.....sucks big time...i know...
Sist hade jag bara gips 2 månader o avskydde varenda minut av det...
Värst var omgipsningarna man gjorde ....
Det var smärta kan jag lova...
Pappa klarade inte ens va i samma rum som mig när dom gipsade om....han såg bara hur ont det gjorde o hur tårarna rann på mig så han fick gå ut o ta luft...haha stackarn.......
Ush ..mår illa bara jag tänker på den smärtan som väntar....blärk...


Ikväll kommer Pernilla upp o kollar på paradise Hotel hos mig....
Vi skulle se nåt annat program med yrade hon om haha ....
Men fick be henne lämna hjördis hemma ikväll =(
Eftersom Cindy har kräkts så e d dumt att lilla hjördis kommer upp om d skulle va nåt som smittar av sig på det lilla grynet...


Nu ska jag gå en runda med Zack....

Vi hörs o ses!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0