Jag är inte klok tydligen *tsss*

*****

Nån mer än jag som blandar ihopa dagarna totalt ????
haha ja har verkligen INGEN koll vet inte ens vilken vecka det är *asg*
Men men ....blir väl lätt så när mna inte BEHÖVER ha koll =P

Haha jag o Jane har tjatat samma låt på datan idag =P
Straight through my heart med Backstreet boys...
Haha glömmer aldrig första gången jag hörde den....
Trodde ju INTE det var dom som gjorde den....
Men bra är den iaf =)

Imorgon förmiddag väntar jag besök =)
haha första gången denna veckan jag går upp i tid :P
Har vänt på dygnet helt på senaste...men men...
I luv my nights =D


Funderar på om man ska iväg o simma en stund imorgonkväll
...
Jane, gabbi emelie??? nån av er som känner er manade att simma????
jaja hör av er isf under dagen.


Fick en chock igår när jag gick igenom min kassabok på vad jag har gjort av me ddet senaste året på mitt hunderi.......
Hade folk fått veta hade dom tyckt man är en idiot haha...
Bad pappa gissa på en summa...
Haha jag bara...nä...ta det dubbla så har du summan...
han bara VA?!?!? du e inte klok helena...
haha nej jag är nog inte det....
Jag lägger mkt pengar på mina hundar...d erkänner jag....
Men jag klagar inte...För dom är värda vartenda öre......
Utan tvekan...


Grrr väntar på att folk ska komma hem nu så man själv kan bege sig hemmåt....
Har ju en del att ta itu med när jag kommer hem....

Bue bye readers



Kommentarer
Postat av: pernilla

kollade med häromdagen usch bara ca 15000 kr på hundmat har ajg lagt ut detta året. Sedan är det alla anmälningar, tester osv vågar inte ens räkna ut vad man gör av med per år för sina hundar,,, Hade utan tvekan haft riktigt snygga tex bilar vid detta tilfälle haha menmen sen är det inte som mina hundar=)

2009-12-03 @ 10:21:51
URL: http://perlansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0