Jenny & David

*****

Ett stort Grattis till Syrran som fyllde 30 år igår =)
Och får även gratulera till bröllopet mellan henne o David som även var igår =)
Tänk o fylla år OCH gifta sig på samma dag...hmmm en stor dag med andra ord =)


dagen började med att jag var o lämnade mina hundar hemma hos mamma o pappa.
Sen halkade jag hemmåt igen....hade ju snöat nåt extremt på natten och under dagen med....
Längesen det var så mkt snö som det har vatt nu....mysigt =)
Men men...hem kom jag iaf till en tom lägenhet...känns alltid lika tomt när hundarna inte är hemma....

planerana var från början att jag skulle åka med mamma o pappa till festen i Landskrona....
Men när jag fick veta att dom skulle åka redan vid TRE på eftermiddagen så fick jag börja smida andra planer haha....
Så det blev istället att jag skulle åka med marianne miryam arne o miryams kille två timmar senare...
Vilket passade mig sååå mkt bättre tidsmässigt =P

Blev hämtad av miryams kille vid kvart i fem....
Så åkte vi hem till marianne o miryam o arne...
Stannade där typ 20 min innan vi begav oss allihopa mot Landskrona.


Jag höll mig nykter för en gångs skull....
Hade tänkt dricka lite från början...
Var framme med Sonny i baren o hämtade grogg...men drack aldrig den...
Tror Jane tog den sen haha =P
Tror jag drack typ 1-2 cider bara ist..
Kände inte alls för o dricka...
Mådde lite småilla hela kvällen nämligen...

Men men festen var lyckad =)
Kul o träffa Lena (moster) med familj oxå...d händer ju inte så¨ofta...
Och även Marianne o miryam e inte heller så ofta man träffar.så det var kul =)


Ett tag så var det planer på att gå ut i Landskrona/HBG..
Men när kl närmade sig 3 så kände jag ...nej....d e inte mkt lönt...
Så jag åkte med hem ist...Jane o dennis åkte med oss...
Haha som jag skrattade i bilen hem...
Dennis satt o var superpissenödig...o ville hem så fort som det bara gick...
Men mamma vägrade köra fortare för det var glashalt på vägen...
När vi kommer till rondellen i Dösjan så tror dennis att vi var i rondellen i Kävlinge...han bara...Här ska du svänga vänster....
Sen ser han dösjan skylten...o bara åh nej e vi bara i dösjebro!!!!!????
haha fy fan va vi andra skrattade....


Väl hemma hos mamma o pappa sen så skulle jag bara hämta hundarna...
Men slutade med att jag fick underhålla Jordan en stund med för han var helt plötsligt jättepigg haha...
Han var så söt...
jag sa att jag skulle gå hem...
Så sa han
-du bor här (o pekade upp mot mitt gamla sovrum) haha
O jag sa nej jag bor inte här...du har ju varit i min lägenhet...du ska sova i mitt rum inatt...
Så gick han upp på mitt rum...o när han kom ner så hade han rotat fram ett gamalt id-kort på mig o sa ännu en gång
-Du bor här...

Haha ungar kan bara vara för härliga azzå =)


När jag väl hade plumsat hem i snön så när jag kom innanför dörren så tänkte jag att hundarna hade säkert en massa överskottsenergi så jag tog på mig jackan igen o gick ut o släppte hundarna på grönängen bakom...
haha så jäkla söta dom var...dom skulle jaga varandra...men det gick typ i slowmotion för all den djupa snön...
Som jag skrattade åt dom....


Hundarna o jag låg o mös länge innan vi gick upp idag...
haha jag fick gå upp ensam...hundarna låg kvar o vägrade röra sig haha...
Så passade på o göra mig lite iordning o sen fick jag kallat på hundarna när vi skulle bege oss hem till mamma o pappa....


När jag kom hem hit så frågade Jordan var jag hade varit...
Haha o jag sa Hemma...
han återigen..
-Du bor däruppe (pekade mot mitt rum)...
haha ja...

En stund efter att jag kommit hit så körde jag o mamma hem Jordan till Jenny o David i Svalöv...
Haha dom var inte pigga kan jag säga....eller iaf inte Jenny =P


Blev en hel del foton under kvällen
(dock inte jag som fotat för jag glömde såklart kameran hemma)
Men jag ska se om jag kan låna pappas kamera o lägga in bilder imorgon...


Nu ska jag därimot ner o plocka ihopa mina saker o ta mina hundar o bege mig hemmåt....


ha en trevlig kväll kära läsare!



Kommentarer
Postat av: Peter

Du får ha en trevlig jul. Hoppas dina önskningar slår in.

2009-12-24 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0