Jobbig känsla

******

Igår fick jag besked om var jag ska opereras....
Måste åka till ett sjukhus i Oskarström i Halmstad...
Känns lite jobbigt att det är så långt hemifrån =-/
Men vi får hoppas jag inte behöver stanna där sålänge efteråt iaf...
Jag kommer typ känna mig ensammast i världen där uppe ju....


Igår var ulrika en sväng hos mig....
Hon skulle till lödde o jag var såååå sugen på redbull...
Så hon köpte med sig en till mig på hemvägen...
Sen satt vi o snackade skit långt in på natten =P
Skönt o slippa sitta uppe ensam o nattuggla ju....
Jag har inte kunnat sova nåt vidare på senaste nu...drygt...


Idag känner jag mig helt äckligt nedstämd....
Mår illa o vill spy på allt för tillfället...
De senaste dagarna har jag inte känt mig som mig själv alls...jättejobbig känsla...

//Hellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0