Julen o lite till

*****

Hade en trevlig jul...
Mamma o pappa kom bort till mig på morgononen...
jag var aningen trött för jag hade knappt sovit ngt på natten...
Men men...
Fick massa fint av dom =)
Bl.a Prison Break säsongen 4 =)
Och en massa annat =)
Dom tog mina hundar med sig när dom gick hem efter julklappsöppningen....
Så jag kunde gå o göra mig iordning osv utan att snubbla fram över hundar hundleksaker julklappar o julklappspapper =P

Jag passade dock på att lägga mig på soffan en stund efter att dom gått...
Låg o halvsov till kalleanka eller om d var askungen eller nåt sånt...jaja sak samma


Dom kom o hämtade mig senare så åkte vi till Syrran david o barnen...
hade supertrevligt hemma hos dom...
Mamma fick vara tomte haha....
Milan kollade under masken o sa att det var mormor där under...
haha ja han kom då på det i tidig ålder...
Jag spökade ut Max Tarzan o Davys med spetsrosetter runt halsen haha...
Men dom blev ju sååå fina sååå *asg*


Jag har legat sjuk nu i två dagar...Både igår o idag...drygt.
Känns som allt går emot mig för tillfället....
Men men min otur vänder väl så småningom...
Hoppas jag iaf...suck..=-/
Känns som vissa saker står mig upp i halsen bara...=-S


För nån dag sen var jag o jane o hyrde "Baksmällan".
Haha blev en del gapskratt under filmens gång...
Verkligen en sjukt rolig film...


Pernilla var sugen på att gå ut igår ...
tyvär är jag ju inte så frisk så jag fick tacka nej...
Men så fort jag mår bättre så måste vi ut gumman =)
Haha vi har ju fått ett nytt favvoställe att gå på nu =P


Nä om jag skulle se till o få lite gjort istället för o sitta här..

Vi hörs o ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0