Puffel-Tuffla

******

Fick upp min julbelysning i köksfönstret igår...
Blev supermysigt =)
Har hittat en sån figur med lampor på Rusta som jag vill ha på framsidan med =)

Pratade med Ulle igår när jag var på väg hem från mamma o pappa...
Nemo blev överlycklig när han fick syn på Cindy genom fönstret haha...
Han är ju överförtjust i henne haha....
Eller ja det är ju väldigt ömsesidigt får jag säga....haha dom e så jäkla söta ihop....


Kunde inte sova inatt heller...så jag gick mest o ugglade för mig själv....
Men kan va mysigt det med =)
Somnade nån gång in på småtimmarna.....
Blev dock ingen långvarig sömn.....
telefonen ringde vid 5 tiden...(då var ju Helena lagom pigg på att svara??? ehh nej inte riktigt)

Men men asade mig upp o tog ut hundarna en sväng iaf eftersom jag ändå hade vaknat...
Sen kröp jag ner under täcket igen =)


Vaknade sen av att jag kände nån flåsa mig i ansiktet....
Då hade cindy krypit upp på min kudde o somnat intill mitt ansikte o låg o andades på mig haha...
Hon e så jäkla mysig...

Hinner inte mer än att halvslumra till igen..när telefonen ringer ännu en gång...då var jag inte speciellt pigg i telefonen kan jag lova....

Så idag kan ni tro jag har varit gnällig.....
Ont i ryggen...
Ont i foten
Trött
Irriterad
Känner mig som puffel-tufflan här under
*pekar neråt på bilden längst ner*

Jaha då får vi se vad kvällen har att bjuda på då....
Har igentligen planer redan...
Men får se hur det blir med det...jag känner mig inte sällskaplig för fem röda öre idag kan jag avslöja...,men men...får se hur det känns ikväll....
Får ta en kalldusch, lite värktabletter o sen stoppa in nån mat i ansiktet så blir man kanske människa frammåt kvällen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0