VAR DET DU????

****

Ett tag sen jag skrev nu =P

I fredes tvättade jag hela dagen....trist...men sånt som måste göras ändån...


Sen bestämde jag o Pernilla oss för att åka in o äta i Lund....
Tog bussen för en gångs skull....känns lite skönare än tåget ibland får jag säga...


Haha vägen in till Lund satt jag o pernilla o pratade om gamla minnen...
O kom underfund med att vi har en del gemensamma bekantskaper sen innan....
haha....
När jag satt o berättade en sak som var flera år gamalt som jag gjort med en gamal tydligen gemensam kompis ...säger hon bara....
- VAR DET DU?!?!?
haha ja det var JAG =)


Var inne o åt o sånt i Lund iaf....
Åt gott drack gott...hehe massa corona =P
Beställde in hinkar =P
Blev lite smått runda under fötterna o bestämde oss för att dra vidare sen till nån pub/dansställe =)...
Hade verkligen svinkul =P
Vi har hittat vårt nya favvoställe nu =P
Kan säga att vi hade en riktigt lyckad kväll =P
Dock med "en del" efterhängsna killar *asg*
Vi fick ju upp o svänga på de lurviga lite oxå ju....hade svinont i foten men jag offrade mig =)
Vilket jag har fått lida enormt mkt för nu i efterhand....kan knappt gå...grät tillomed imorse när jag gick av sängen o när jag tittade på foten imorse så hade den börjat ändra färg?!?!? =,(
Har sprayat på en massa eze-spray o knaprat värktabletter...men icke att det hjälper....suck,...jävla fot...


Igår höll jag mig på hemmaplan....
Hade så jäkla ont i foten...
Så det blev myskväll  ;)


Idag har jag varit ute hos syrran o David...
Firat David som fyller år imorgon...
Vi har även varit o huggt gran till mig =)
Så ikväll eller imorgon ska jag klä den tänkte jag =)
Just nu känns det som jag väntar tills imorgon....
Viljan säger JA, men foten säger strängt NEJ känns det som...
Jaja får se hur det blir =)
Den blev större än jag trott =P
Haha tar upp halva vardagsrummet =P
Men fin är den iaf =D


Nu ska jag ge mig på att laga middag tänkte jag.
Har bara ätit en kanelbulle idag så man mår som man förtjänar....
Men jag ska göra honungstekta köttbullar med potatismos =)
Enkelt o gott =)


Hej svej...

Haha pernillas korkade komentar i fredags...
-Man är bara ung en gång om året...?!?!?!
haha ja va ska man säga??? hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Pernilla

DUUUU var snäll nu annars berättar jag dina dumma kommentarer haha.... som tec går ut o ska kasta skräp på väg till tvättstugan men glömmer tvätten och sen har vi det vegetariska också ju=) mer säger jag inte men vegetariskt är väl lite väl mycket kött för dig

2009-12-13 @ 20:55:06
URL: http://perlansworld.blogg.se/
Postat av: HELENA

Haha pernilla....nu e du allt lite elak tycker jag asg

2009-12-14 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0