Ibland får man bjuda på sig själv =)

****

AJ vad jag har ont i min hals.....
Känns nästan som halsfluss nu?!?!?!?"?!
Fattas bara det oxå lixom på allt detta jag haft nu....
Jaja ett virus mer eller mindre kvittar väl....
E glad sålänge maginfluensan e över iaf...
Ska ringa o få tid till läkaren imorgonbitti...

ska ringa o få tid till tandläkaren med så jag kan undersöka mina huggisar...känns som d var evigheter sen nu...nån gång förra året....vill kolla dom 2 ggr om året iaf...


Har sååå mycket som jag hade behövt ordna med här hemma,...
Städa
Tvätta
dammsuga
men har verkligen 0% kraft att göra det nu när jag e sjuk...
O ju längre jag väntar desto mer press känner jag på mig.....åhhhhhh...
Nån frivillig????haha


Ska ut o köpa ny säng såfort jag blir bra....
Ska iofs bara till Jysk o köpa den så d e inte så långt...


Hihi hittade ett roligt kort på mig o gina från i helgen ....
haha hon ser ut o halvsova o jag gör nån märklig grimas  hrm...
Vissa foton lyckas man verkligen på hahaha =P
D värsta e ju att dessa korten ligger ute på nätet hahahahaha.
Men ibland får man bjuda på sig själv =P


Nu kallar sängen....
Ska upp tidigt o ringa doktorn....

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0