Amstaff-valpis o Spioner haha

****

Var ute på min promenix i eftermiddags som jag skrev innan idag att jag skulle =)
Mötte Sara som var ute med Zindra....
Hehe vi kommer nog springa på varandra många ggr nu när vi bor så nära o båda har voffs att gå med o båda promenerar ju...eller "Powerwalkar" som många så fint kallar det =)
Haha jag kan lika bra säga detta nu....Ser ni mig ute på promenad nån gång så e d meningslöst o kalla på mig...jag hör er inte för jag har musik i öronen =)


Nu i veckan så får jag besök av en 10 veckors amstaffvalp =)
Såg bild på den idag o den va jättesöt....
Jane frågade om ja kunde fixa klorna på den....
Så jag lovade att göra det i veckan...
Naw valpar är ju bara så underbara =)


Nu ikväll ska jag kolla på Prisonbreak =)
Pappa var så snäll o köpte redbull till mig, så den står nere i kylen o svalkar sig tills pb börjar =) =)
Så ikväll blir det favorit tv-program med favorit dricka till =)


Syrran var in om här idag....
Hon o jag ska ju åka runt på en massa utställningar ihopa detta året =)
Hon ska ju ställa ut Max o jag ska ju ställa mina småttingar =)
Vi ska släppa ihopa Max o Zack en dag snart igen...
Gick ju inte så jättebra sist eftersom Max morrade så då blev ju zack arg....
Fick hålla dom åtskillda....
Men vi ska låta dom hälsa utomhus istället nästa gång...
Dom måste ju kunna uppföra sig när dom umgås....skärpning pågar lixom...
Skönt han funkade med alla våra andra hundar direkt...
Det är bara Herr Zack som e lite småtjurig av sig...
Men som sagt...nästa gång så får dom hälsa utomhus först...


Har beställt flera påslakansett idag =)
Gjorde värsta klippen minsann =)
Massa bra erbjudanden som ja uttnyttjade rejält =)
Så sammanlagt blev det 4 megasnygga sett för ca 300 Kr...kanon =)


Har hostat som en galning idag....
Mina stackars luftrör har fått ta rätt mkt stryk den senaste veckan...
Men men jag klunkar i mig mediciner så det ska ju iaf hjälpa lite....
O har iaf lytt rådet att undvika prata allt för mkt, så jag gör ju allt jag kan för att det ska bli bra så fort som möjligt...
Mer kan jag inte göra....
(Vilket "nån" tydligen påpekat för ullis om ni läser komentarerna i inlägget  Nagelbyggning o Party )
Det finns spioner överallt minsann....haha.
Kävlinge e ett sånt ställe där man kan va säker på att folk upplyser en om minsta felsteg man gör...
En riktig skvallerhåla rent ut sagt...haha....
vet man inte att man gjort fel själv så kan man lita på att andra upplyser en om det =P
Så man behöver aldrig gå ovetandes om sånt i denna staden iaf =P


Nä nu ska jag ta dogsen på sin kvällspromenix sen ska jag kolla tv =)

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad har jenny skaffat för hund?

2009-02-10 @ 03:45:11
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: maria

I kävlinge är det verkligen mycket skvaller...o det mesta är SKITSNACK !!! jag är så less på denna djungeltelegraf, man kan fan inte lita på nån nuförtiden!! tråkigt

2009-02-10 @ 17:26:25
Postat av: pernilla

Hehe jag e inte ens från kävlinge o jag har inte varit med om nåt liknade... Finns grejer som är tagna ur luften osv.... Litet samhålle=stora problem... Därför Flyttar vi=)

2009-02-10 @ 18:33:13
URL: http://dobermannamiljen.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Ja vi lär nog stöta på varndra ganska ofta!! Om inte så när vi rastar hundarna i alla fall :o)

2009-02-10 @ 19:42:16
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0