Äntligen äntligen

...fick jag insatt mina efterlängtade pengar idag.....
Har ju vatt fattig som en kyrkråtta hur länge som helst nu....
Men nu kan jag äntligen handla lite till my apartment =)
O betala in hyran =)
O betala pappa pengarna jag vatt skyldig han....
Äntligen har man ett liv igen haha =P
Måste ladda på mobilen imorgon med =)


Haha fick mig goda skratt idag på jobb....
Kul när folk bjuder på sig själv utan att skämmas =)


Var på min avdelning fram till 10 idag sen blev jag utlånad till småbarnsavdelningen under oss...
Kul med lite omväxling... =)


Ahhhh vad jag e irriterad på att folk saltar ist för o grusa på gångarna....
Fattar dom inte att grus e minst lika bra som salt....
O grus förstör inte skor o byxor på oss människor som saltet gör...
Dessutom skadar saltet tramdynorna på hundarna....
Jag har ofta 4 STORHALTANDES hundar på rundan nu när dom saltar gångarna...
O ja kan lixom inte ta upp alla 4 i famnen o bära direkt heller....
Blir lika irriterad varje gång o går o svär för mig själv...
Jag har full förståelse för de folk som sätter skor på sina 4-fotade vänner...förr har jag skrattat, men nu inser man att dom inte gör det för det e gulligt osv...utan faktiskt för att det är för hundens eget bästa....


Efter jobb idag så var jag på banken o tog ut pengar till mamma o pappa som ja var skyldig dom...för två månader huh =-
Åkte o handlade på apoteket Sen var jag i djuraffären o köpte hundmat o sen på´Ica o handlade oxå....,


Nu ikväll har jag o mams legat o kollat på film med voffarna =)


Måste iväg snart o köpa flyttkartonger =)
Sen e d dax o börja packa så smått =)
Ska gå igenom garderoben o se vad som ska tas med o vad som sa ges bort...(Keep, Toss, Storage) hehe har så mt kläder med tillomed prislapparna kvar som aldrig har blitt använda...
Man bara handlar o handlar, men sen hinner man aldrig använda det....o sen blir man trött på o se plagget hänga där dag ut o dag in så man tröttnar på det fastän det aldrig blitt använt en enda gång....
Man sliter ut det endbart genom att titta på det varje dag hahaha


Nu ska jag prata klart på MSN sen ska jag sova....

Vi hörs o ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0