Äntligen bilder

****

Alla hjärtans dag idag då =P
Nån mer än jag som tycker denna dagen e allmänt löjlig igentligen????
Varför springa o visa sin uppskattning för varandra EN BESTÄMD dag om året????
Är det inte bättre att visa den när man känner för det o det verkligen menas???
För erkänn nu...inte känner ni att ni gillar nån mer just idag än vad ni gjorde igår???
Nä denna dagen e enbart löjlig o ett sätt för affärer att tjäna lite extra för att folk ska springa o köpa gulliga nallar, smycken, kort,  blommor o choklad till varandra.....
Jag hade uppskattat att få sånt så mkt mer vilken annan dag som helst under året...när jag VET att folk ger en det för en orsak....inte för att kalendern säger det....
(ok jag har oxå skickat kort osv till folk idag haha ,men min tanke e jag inte helt ute o cyklar med väl????)


haha imorse blev vi hastigt o lustigt 6 småhundar på rundan ett tag =P
3 papillons 1 phalene o 2 chihuahuor...
De två sistnämnda kom som flygandes ur en kanon
Det enda som fattades var filmmusiken från familjen macahans när dom kom o rundade gaveln...
Bampadabam badampam bampadambambaaaaa...små tuffingar var det iaf =P


Allt innehåll från kvällen igår lämnar vi osagt va ????? hahahaha
Folk får så lätt vatten på kvarnen i normala fall....
Så kvällen igår hade nog gett folk rejäla kallsupar ....*ler*
Huvudsaken e iaf att vi hade en trevlig kväll med mycket skratt o god dricka hehehehe


Idag har jag en hel del att fixa med...
som ni nog ser på listan från gårdagens inlägg....
Så nu har jag inte tid o sitta här o kvittra längre =p


Hihi äntligen bilder på tik o hane till nästa parning =)
(om hon nu får godkänd ögonlysning)
Har dessutom planer på att spara nåt från kullen =)
Men vi får se hur resultatet  blir först o främst...men blir där nån lovande valp (tik eller hane kvittar) så behålls den i kenneln...antingen på foder hos nån utställningsintresserad eller hos mina föräldrar eller hemma hos mig på jakobsgatan =)
Har ju som sagt inte bestäm än helt riktigt VILKA hundar som flyttar med mig....
Men eftersom pappan  (han på bilden) är en väldigt fin import från Japan så vore jag dum om jag inte behöll nåt från kullen inom kennelns gränser iaf...


pappa Picachoo
Och
mamma Cindy


Kommentarer
Postat av: Christina

Har du någon kölista man ska ställa sig i för att få köpa valp? Är nyfiken på kullen du planerar. kollade på din hemsida så jag har även skickat meil till dig.

MVH Christina

2009-02-15 @ 02:51:21
Postat av: Sara <3

jag håller helt med digh om alla <3 dag!! Jag och Jimmy gav inte varandra ett smack igår, tycker bara de är allmänt löjligt jag med!! Hoppas du har haft en trevlig helg..! kramar!

2009-02-15 @ 12:41:28
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ahh, vilken snygging han e :) vad spännande med en ny valpkull :D

2009-02-16 @ 00:16:46
URL: http://trulyyoursgoldnugget.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0