MIN MIN MIN

******

 nån mer än jag som bara älskar nrj-wakeup call????
haha så jäka kul o lyssna på det på väg till jobb om mornarna =)


Har köpt en bok som verkar jättebra...haha ja ni läste rätt....JAG har köpt en BOK...haha den första boken jag köper =)
(förutom alla hundböcker jag köpt)
Men iaf den första "romanen" jag har i min ägo =P
Så nu kan man bli kallad bokmal med =P
Men är sååå suge på att redan börja läsa den...den verkar verkligen jättebra...


Hade lite planer på o börja packa så smått ikväll....
Men får se om jag hinner det....
Har en del annat oxå o fixa med nämligen....


Men en härlig sak iaf...vaktmästaren ringde idag o meddelade att allt var klart i lägenheten...
Och jag kan börja flytta in på fredag =)
wiiihooo =) Härligt.....


Fick nedlåtande komentarer om mitt flygplan jag byggde idag på jobb...*morr*
Haha well d var mitt första legoflygplan jag bygger så jag e nöjd med det iaf =P haha...
Men sen tar det inte 1 minut....sen tappades det i golvet o sen låg det i spillror  hahahahaha


Sån ångest jag fick igår....
Satt o beställde en massa kläder ur kataloger....
Både rea o vanliga....
Supersnygga kläder verkligen....
Men sen får jag bara en sån fixide och river lappen o släpper tanken på beställningen helt.....
Men men det är ju faktikst bättre o åka ut i affärerna o prova kläderna innan man köper dom....
Så d var nog bara bra ändå att jag skippade det....


Pratade med Sonny idag....
Vi bestämde oss för o hitta på nåt nästa vecka =)
Blir väl filmkväll om jag känner oss rätt hehe =)
O det blir i MIN LÄGENHET =)
ja MIN MIN MIN )=)=)=)=)
Weee äntligen har jag ett helt EGET boende =)
Fatta så härlig känsla det är =)



Nu måste jag se till o få saker gjorda håär hemma...suttit rent för länge framför datan nu....

Bye

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Kan bara säga lycka till i den nya lägemheten! Den känslan är obeskrivlig!! Kramizz

2009-02-25 @ 20:02:26
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0