Changed plans

*****


Hade som ni redan vet fått en tid för besiktning av min lägenhet imorgon....
Men idag hade dom ringt o meddelat att dom som bodde där innan inte hade avinstallerat larmet än så det gick inte imorgon....
Så vi ändrade besiktiningstiden till fredag ist....
Hade redan bett om ledigt o allt från jobb...men fick ändra min ledighet ...tur det är en lugn vecka på jobb....
Så nu kommer ja va ledig på fredag måndag o tisdag istället....
Lär ju bli en del flyttande....phu...nån som känner sig manad att hjälpa till??????


Har anmält Lady o Ache till utställning i Bollerup i April =)
Ska bli kul o se hur dom går där =)
Cindy o kelly får stanna hemma den utställningen...
Kommer kännas konstigt med bara två hundar...men d kan va skönt med lite mindre bjäbb från buren hehe =P


Har hittat jättesnygga gardiner som jag vill ha...
Både till köket o vardagsrummet =)
Men jag har ju köpt till både kök o vardagsrum redan så jag får ha dessa sålänge,....


Imorgon ska mamma hämta mitt paket hehe =)
Har beställt 6 st jättesnygga påslakansett
Kunde inte välja så jag köpte alla 6 =)


Imorgon blev mitt schema ändrat lite...men men kan va skönt med lite sovmorgon med =)


Idag har jag vatt duktig här hemma o dammsugat o bäddat rent.....


Tänkte börja packa ner lite kläder i flyttlådor imorgon efter jobb...
(sånt som jag vet med mig redan nu att jag inte kommer använda innan jag flyttar)


men men nu ska jag hoppa ner i sängen o sova 5 kvart i timmen haha =)
E helt slut idag....

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0