Då var det dags

***

....att börja jobba igen imorgonbitti....
Skönt att komma tibax....
Bara hålla tummarna på att man håller sig frisk nu då.....


haha Kävlinge e då verlkigen litet....
Jag kan då verkligen rusa förbi bekanta utan att lägga märke till dom över huvud taget...skärpning Hellis.....
eller förresten....
säg Hej nästa gång vet jag =)


Var ute på promenix innan idag...som vanligt =P
Men idag fick jag jättekonstigt i benet (nej inte det jag bröt utan det andra).
Började med att foten inte ville böja sig riktigt....men jag fortsatte ändå gå....
Sen började det smärta som f*n...
Sen var det som om hela benet bara la av på mig.....
När jag gick så blev gången helt skum....benet levde sitt eget liv...fick in nån konstig knyck o gången....helt sjukt....
Först tänkte jag tanken på propp...
Men sen nääää d e jag för ung för väl???
Sen tänkte jag att d kunde va en massa andra saker...men försökte släppa tankarna på det o bara fortsätta gå som vanligt....gick ett par meter, sen kom det igen....
Fick stanna flera ggr....
Men tvingade ändå mig runt rundan....
Ska ge mig ut på samma runda imorgon igen för o se så d inte upprepas...
Gör det det så får jag gå till läkaren helt enkelt o kolla upp det....
Räligt var det iaf....
Sen nu ikväll fick jag tillbaka mina sånna jobbiga stickandes känningar i armar i ben...
Känns som om dom bara domnar av o jag får sån typ kramp i dom....helt äckligt....
Känner mig som en otursfågel =(


Har inte nåt speciellt planerat denna veckan...bara jobb o promenixer som står på schemat =)


Till helgen därimot e jag fullbokad =)
Både fredag o lördag
Kul =)


weeee nu närmar det sig min flytt =)
Samtidigt som man kommer sakna denna lägenheten här o alla myskvällar framför tv:n o lullandes på nedervåningen....
Så ser jag faktiskt emot flytten väldigt mycket....
Ska bli skönt med eget boende...man trampar lixom på varandra när man bor 3 vuxna med 3 olika personligheter under samma tak.....


Idag var syrran med familj här en sväng.....
Försökte intruducera Max o Zack...men dom e envisa....
Fast det e vi oxå....
Vi får testa en annan dag igen helt enkelt....
Nån gång måste dom ju lära sig att acceptera varandra....
Tog förresten väldigt bra foto på max idag =)


Nä nu ska jag gå o dra täcket över huvudet o sova 5 kvart i timmen =)
Måste vakna upp utvilad imorgon....
Ska jobba ända till kl 5 nämligen...
Lång dag....

Ska bara prata klart med min gumma gina på msn =)


Natti

Kommentarer
Postat av: pernilla

Propp kan du få i vilken ålder som helst=( min kusin fick sin första när han var 2 år gammal=(

2009-02-16 @ 12:18:25
URL: http://dobermannamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0