Kycklingvingar *asg*

****

Jisses vad med festande det har blivit denna helgen.....nästan fööör mkt haha...
men men kul har det vatt iaf....

I fredags satt vi o förfestade hemma hos Ginas pappa....
Sen åkte vi med Jimmy till Lollo....
Hade "tänkt" att jag skulle ta det relativt med drickan.....så jag tog inte med mig så mkt.....
Men när Carlos o Andy skulle hem om till kävlinge vid 1 tiden så åkte jag med o hämtade mer dricka sen åkte vi tibax igen....
Kändes som den andra drickan tog slut alldeles för fort nämligen haha....

Så japp Hellis blev FULL....för en gångs skull höll jag mig inte nykter (vilket jag gjort på de senaste festerna haha)....


Pratade med Eve där o hon skulle med till Tina o David på lördagen så vi bestämde oss för att åka o köpa paket ihopa då....


Stannade i Lödde på natten.....
Blev hämtad vid halv 9 tiden på morgonen.....
Mådde INTE bra....var inte direkt nykter iheller.....
Min "chaufför" bara skrattade o skakade på huvudet.....vilket jag kunde förstå haha =P
På hemvägen skickade David sms o frågade när han skulle hämta mig.,..haha men då var jag redan på väg hem....Men snällt att han iaf hörde av sig =)


Väl hemma så tog mamma hundarna åt mig *snällt* haha hon såg väl hur dålig jag var :P

In o tog en välbehövlig dusch......
O pimplade en massa vatten....för mkt....
När jag sen stod o borstade ut håret så kände jag bara hur det vände sig i magen o innehållet var på väg upp i en riktigt fart haha....hann inte ens till toan....höll för munnen med det bara sprutade mellan fingrarna o ut på golvet i hallen....
Haha fy fan va äckligt det var.....
Längesen jag spydde efter att jag festat.....
Även om det bara var en massa vatten så var det ändå äckligt....jag hatar att spy....


Senare skickade Evelina sms till mig så vi bestämde oss för att åka till Centan o fixa paket till Tina....
Hon kom o hämtade mig en stund senare....Sen hämtade vi upp natha med
Hade lite svårt o bestämma oss för present...hehe...men till sist hittade vi =)

Körde sen till kävlinge....
Var o snackade lite med Sandy på preem....
Sen körde vi upp om spanne en sväng o satt o snackade....
jag mådde INTE bra så jag kurade ihopa mig i soffan o tyckte synd om mig själv.....
Haha spanne sa att jag fick lov att sova där en stund om jag ville....(hmm tror ni det syntes på mig hur dåligt jag mådde???? haha i guess so =P)

Lite senare hämtade vi Sandy på preem när hon slutade....
Ner om ica o köpte dricka....


Åkte sen hem....
Tog hundarna en sväng o duschade o gjorde mig iordning sen hämtade vi upp Eve o Natta o Sandy i Furulund....
Sen hem till Tina o David o festade....
Hade väldigt trevligt där hemma....(även fast jag vart lite småmobbad *hrm* inte snällt)...men men med tiden kommer det säkert saker jag kan mobba er för med ska ni se hehe =)


Vid halv 2 bestämde natta eve o jag oss för att gå ut....
Blev slagt i Malmö....
Slog i mitt knä hårt när vi skulle över ett räcke *aj*
Så kul vi hade i bilen på vägen hem....
Mina fötter satt fast bakom sätet med natha haha...
O kycklingvingarna ut genom fönstret =P
Vi med vårt _ "Flying without wings"
Haha fy vilken kul helg jag har haft =)
(natta kan verkligen inte släppa skorna från Slagt haha du e för rolig du gumman)


Var hemma vid 6 imorse....lagom trött....har sovit som en stock idag fram till halv 10....sen asade jag ändan ur sängen o åt frukost o gick med hundarna....
Efter det åkte jag ner på Ica o handlade ...


Weee nu närmar sig flytten....
Nu på Tis ska jag på besiktningen o då även få nyckeln =)
Så jag kan om jag vill börja flytta in mina saker då redan....
Men jag kommer troligen inte flytta allt förrens till helgen o måndag o tisdag nästa vecka....för jag har tagit ledigt Mån o tisdag just så jag ska ha gott om tid på mig....
Pappa har vatt så snäll o betalt in hyran åt mig nu =)
Så denna helgen som kommer blir nog rätt lugn för min del....
Ska packa o ta ner saker från vinden, sen ska jag börja flytta bort lite saker oxå.....


Kelly börjar bli lite bättre nu....provade lyfta henne igår o idag o det gick bra....skönt.
Svullnaden har även börjat gå ner på henne....
Alltid e d hon som råkar ut för saker =(
Min lilla gumma ju....


resten av dagen blir lugn för min del....

Ha det bra alla därute



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Aa, det blir ju lätt så, som tur har man förråd :D

2009-02-22 @ 22:17:55
URL: http://neeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0