Fy fan för oss männsikor

*****

Pratade med KKB o det blir lägenhetsvisning den 24:e redan....
Sen ska dom bara fixa det sista i den sen kan jag flytta in =)
Pratade med Jennie igår om vad jag ville ha kvar i lägenheten....
Nu känns det verkligen att jag ska flytta på riktigt....


Är ledig från jobb idag....
Tarzan är inne o opereras...
Jag hoppas verkligen att dom får bort allt..
(ni som inte vet så visade sig att han hade tumör i ljumsken)
Men vi håller tummarna på att dom får bort allt...
Sitter just nu o väntar på att dom ska höra av sig ....
Vädigt nervöst med tanke på att han har dåliga njurar o e sövd osv...


Ikväll ska jag o Gina på fest....
Sen imorgon ska jag hem till Tina o David...


Måste till Ikea ....
Har en del kvar som jag ska köpa till lägenheten =)
Bl.a lampor är ngt jag insett att jag inte ens ägnat en tanke på hmmm???
Vet iaf vad jag vill ha för nån i vardags/sovrummet...
Men i kök o hall har jag inte den blekaste aning om vad jag vill ha....
(Tänkte höra om Gina vill följa med som smakråd)
Tavlor måste jag med köpa till vardagsrummet....
Vet redan vad jag ska ha för några....
(jag e en liten härmapa... jag vet =)


Min fot trilskades idag när jag stod o bredde mackor till frukost...
Den lixom bara knäckte till o hoppade till sidan...
helt äckligt var det...
 o ont gjorde det =,(


Blev chokad när ja satt o åt frukost ....
Tittade ut genom fönstret o tyckte det var ******* som gick där ute...
haha fick titta två gånger innan jag fattade att d INTE var han....
Hmmm dubbelgångare iaf...


Men åhhh va jag tjatar.......men nu vill jag verkligen få nycklarna till min lägenhet =)
Längtar såååå =) hehe
E d bara med ens första lägenhet som man längtar så???
 eller e d samma känsla varje gång man ska flytta??????
hmmmm
Jaja hur som så e jag väldigt förväntansfull iaf =)


Verkar som om Sonny kommer hem den datumen han sa från början ändå....
Kul ändå för man har ju allt saknat honom lite grann....vårt festande o filmtittande =)
Men sen samtidigt synd att han inte kunde stanna längre för han ville ju gärna det, verkade det som på han iaf....
Men men leva livet i Australien 6 veckor är inte fy skam, så det hade jag vatt mer än nöjd med =)=)
Men när man väl är utomlands så vill man aldrig hem =)
Hehe d vet jag iaf från de gånger jag vatt iväg....
Man har haft ångest hela resan för den dagen man ska packa ihopa o åka hem...
O när man väl kommer hem så planerar man redan inför nästa gång man ska åka =)
hehe likadant varje gång =)


Fick hundtidninng igår...
O där stod om pälsindustrin....
Om fusk osv...
Kommer hädanefter bojkotta all päls..även "fuskpäls"
Läs Hundsport så förstår ni vad jag menar!


Nä nu ska denna ANTIPÄLS kvinnan göra nåt annat än o sitta o slappa vid datan
hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0