Förfest wihoooo

*******

Sitter just nu hemma hos Gina...eller rättare sagt vi är hos hennes pappa här i kävlinge =)
Vi har börjat förfesta =)
Vi ska ha sååå kul ikväll...
Jimmy kommer o hämtar oss om en stund...

Tarzan blev aldrig opererad idag...
Dom tog tester osv på honom, men dom e rädda att operationen ska göra så det sprider sig ist för att den ska försvinna...=(
Dom sa att d var bättre att låta det va bara....


Imorgon fyller Tina år, så jag ska hem till dom då....
David ringde mig innan ikväll...haha fick rusa ut från duschen ...höll på o halka =P
Så imorgon blir det först förfest hemma hos dom o sedan ska vi ut  i Malmö =)
Tror det lutar åt skeppsbron, men vi får se....
Hur som så ska det bli jättekul =)

Åhh vilken beslutsångest jag hade ikväll...kunde inte bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha...
Men men till slut orkade jag inte prova o leta efter mer...så det fick bli det sneaste jag provade .haha...


Nu ska jag inte sitta här o va tråkig till Gina...får snacka lite med henne nu

Trevlig kväll på er

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0