Fortfarande sjuker =(

**********

Är fortfarande jättesjuk =(=(
Mår inget bra alls....
Mamma o pappa fick maginfluensan igår....så dom har kräkt o haft sig....
Själv har jag inte kräkt nåt mer...
Men därimot har jag feber snuva o hosta fortf...
Mår skit....


Har inte haft pengar på mobilen så jag har inte kunnat svara Tina på hennes SMS...
Får ladda mobilen nu idag o svara =)
Dom hade ju blivit väckta tidigt  av telefonen efter vår utekväll i fredes haha =P


Har hittat en del utställningar idag som jag ska anmäla till =)
Men änsålänge e d bara Malmö o en annan som e anmälda....
Ska anmäla till Hässleholm oxå nu snart (hittade den idag ju =)
Sen blir det såklart Bosjökloster o Sofiero med =)
Får se vad det mer blir för några som ploppar upp i planeringen =)
Imorgon ska jag ringa läkaren....


Åhhh så spännande Prisonbreak var igår då.....
Och nu ikväll kommer Hide And Seek på tv ...


Nu ska jag snart ta småttingarna på deras eftermiddagsrunda.....
Skönt o komma ut lite i friska luften....
Slippa alla baskelusker här hemma en stund...


Grr pappa gillade inte mitt toppenförslag igår...
Jag tyckte att nu när jag flyttar så kan vi ju göra om mitt rum här hemma till valprum =)
Ha tikarna där när dom har sina kullar =)
Men pappa var inte sådär överförtjust i mitt förslag =)
Men det ska jag nog ändra på hehe..


Ha en bra dag...

Hej svej leverpastej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0