Fruktansvärt

****

Idag e verkligen ingen bra dag för mig.....
E fruktansvärt sjuk.....
Jätteförkyld....täppt i näsan, feber, hör knappt, ont i halsen, yr, hosta o andningsbesvär....
Jobbigast e andningen...
Känns verkligen som att andas genom ett sugrör....
Inte konstigt att jag e yr när jag knappt får nån syre till knoppen....
Funderar på o ringa läkaren imorgon....
klarar inte detta länge till känner jag....
Det  är så pass så jag får panik imellanåt...o självklart blir andningen bara ännu värre utav det....


Trodde det hade kommit ut en ny hänt bild idag så jag tvingade mig ner på ica med pappa....
Men när jag väl kom dit så var där inga nya hänt bild =(
Köpte yoggi o redbull ist....
Får tröst-äta o tröst-dricka när jag mår såhär,....

Hade aldrig klarat av att ge mig ut på min promenix idag ....
Hade garanterad kollapsat av syrebrist....


Fick förresten veta igår att Ladys mamma har blivit dansk utställnings champion  =)
Hon e så himla söt....
uppfödaren väntar valpar efter henne o den hanen jag funderar på o låna 2011 =)
Ska bli så¨himla intressant o se valparna o se hur det går för dom i ringen....
Tänkte åka o hälsa på o titta på dom när dom blivit några veckor gamla =)
Det är en kombination som jag tror kan bli väldigt lyckad...
Han är förresten dessutom pappa till Manga o Frida som jag hade här hemma i somras =)


Jag hade 4 haltandes hundar på promenaden imorse.....
Gud vad irriterad man blir när dom saltar gångarna ist för o grusa dom...
Fattar dom inte att saltet först o främst skadar hundarnas tassar...eller ja alla djurens tassar för den delen...
Sen förstör det både skor o byxor på oss människor med....
Varför byter dom inte till grus ist....???
Tycker det borde va billigare dessutom.????
Sen får jag påpeka att det e vekrligen inte lite salt dom lägger ....
ser ut som stora vita bergskedjor längs med gångarna....


Många som lösenordskyddar sina bloggar numera =(
Blir så många lösen att komma ihåg....grrr.
Haha har börjat skriva upp allas lösen nu....för o inte glömma nån....
Jaja själv kommer jag inte lägga nåt lösen på min....


E på såååå dåligt humör idag.....
Känns som jag kan tappa humöret närsom helst idag....
Sjukt jobbigt....
Men med tanke på hur dåligt jag mår idag så e d inte så konstigt.....



Nu ska jag vila lite...mår pekka

Hej då

Kommentarer
Postat av: Gina

Men gumman.. hur kunde du bli så sjuk? Synd om dig ju... Krya på dig! Stooooooor kram!

2009-02-02 @ 16:03:32
URL: http://ginaolsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tåler nog inte att festa hahahaha =P

2009-02-03 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0