Klapp på axeln....

****

Fick en tid hos läkaren idag....
Pappa körde mig ner....
Blev sjukskriven resten av veckan....
O hade räknat med att få betala som ett vanligt läkarbesök kostar...
men dra på trissor....mitt frikort gällde fortf =)


Efter doktorn så var jag in om på¨ica o handlade....(hade ju pengar nu när jag slapp betala hos läkaren)


Nu ikväll har jag tvättat en maskin tvätt, bäddat rent, dammsugat, o borstat hundarna...
Nu e jag helt slut....
(kasst tycker ni säkert nu när ni läser...men e man sjuk så e sånna saker väldigt jobbiga o göra)...e man sjuk vill man bara ligga nerbäddad under täcket o kolla tv o tycka synd om sig själv.....
Men idag är jag allt värd en klapp på axeln iaf  =)


Jag har så dåligt samvete över att jag inte promenerat nåt dessa dagarna jag vatt hemma denna veckan....
Men har verkligen mått skit...
Får gå dubbla rundor nästa vecka ist =)
Har ju en del o ta igen...
*Vaddå ångest lixom*


Hittade en del saker idag som jag vill köpa till lägenheten =)


Har ett gäng hundar här bredvid mig som ligger helt utslagna.....
Haha cindy o Lady fick ju frispel idag när vi var ute....
Så jag fick släppa Lady så hon fick rusat av sig tänkte jag....
men hon drog ju Cindy med sig oxå i varven haha....som dom sprang....skrattade så jag höll på o tappa andan...
O när jag gick sen med Ache o kelly så fick dom samma frispel o bara jagade varandra o bråkade o hade sig....
E det sånt som kallas syskonkärlek ???haha =P
Men men dom lär då sova gott här inför natten....
Får väcka dom innan jag ska lägga mig så dom kan komma ut sin nattarunda =)


Haha fick en komentar idag om att jag var dålig på att skriva om mina dejter o span i min blogg....
Men mitt svar e det samma som jag skriver här....
Det finns inget att skriva om!
Jag är lyckligt singel
Orkar inte dejta o klydda för tillfället...
Ok jag medger att lite oskyldigt flörtande o så på skoj blir det ju imellanåt haha....men inget mer....
Letar inte efter nåt mer heller just nu iaf....
Eller jo...kanske om ni hittar en kopia av wentworth Miller till mig...då kan jag åtminstone överväga mitt val.... haha.


hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0