Krock

*******

Syrran ringde imorse precis innan jag skulle till jobbet...
Hon stod vid vägen o hade krockat...stackaren...
Det var en bil som hade kört rakt in i henne i rondellen....


Kändes som världens längsta dag idag på jobb.....
Troligen för många är lediga där o där inte är lika mkt folk som annars....
Är en ganska lugn vecka där nu...
Så det var inga problem att få ledigt på fredag iaf...
(då vi ska på besiktning på lägenheten).
Sen är jag även ledig måndag o tisdag med så jag kan få flyttat bort mina saker ...


Efter jobb idag åkte jag till Maxi o handlade....


När jag kom hem så kom syrran precis bakom oss från lödde....
Jag kollade på bilen...bula i sidan o backspegeln krasad....


Imorgon ska jag ta o ringa Sonny....
Måste höra alla smaskigheter från Australien haha...
Vi behöver dessutom uppdatera varandra om senaste nytt ju hehehe.


Jag måste snart fixa naglarna igen....
Har redan börjat växa ut uppe vid nagelbanden =(
Ska höra med Gina när hon har tid o fixa det =)


Well nu måste jag fixa inför imorgondagen...Hej svej


Jag o Natta i fredags haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0