Massa hyss hihihihi

****

Syrran kom hit en sväng idag =)
Åkte till djuraffären i byn o handlade =)
Sen var vi in om på ica o köppte blommor till mamma, pappa, farmor o farfar.
Åkte upp till farmor o farfar o satt o fikade o pratade...
Sen hem hit o satt o snackade ännu mer....=)
Hon var jättesnäll o duschade ALLA mina småttingar åt mig....
Sen tog mamma de stora hundarna....
Så nu har man rena o fina hundar =)
Fast dom ska ju bli duschade till malmöutställningen igen =)
haha fick letat upp täcke till de små när vi skulle på promenad...får ju inte frysa =)


Efter att syrran åkte hem så begav jag mig ut på en promenix....
Träffade Sara C på vägen...hade följe med henne sista biten....dom skulle festa ikväll.... 


Imorgon förmiddag ska jag

* Tvätta
* Dammsuga
* Torka golv
* Byta sängkläder
* Borsta hundarna
* Åka o köpa skivan jag tjatat om flera dagar (ingen alla hjärtans dag utan lovesongs i högtalarna =)

Det är iaf planerna för förmiddagen

Sen får vi se vad om händer för kul under resten av dygnet =)=)=)=)=)=)=)=)
Uppdaterar mer om det på Söndag =P


Nu ska jag iväg o hitta på hyss hehehe
Nyfikna???? hihi
ja det får ni va ...här avslöjas minsann inget =P
Det ni inte vet....har ni inget ont av =P

Ha en trevlig kväll....det kommer iaf jag ha =)
hahahahaha

Vi hörs o ses....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0