Nagelbyggning o PARTY =)=)

****

Tog tåget till Lund igår vid 14 tiden....
Gina hämtade mig på stationen....
Åkte o handlade middag osv...sedan hem till henne...
Jisses vilken lägenhet....hur snygg som helst...gillade den skarpt =)

Började bygga naglar osv....
Blev supernöjd med dom =)
Tack gumman =)

Efter nagelbyggningen så gjorde vi middag...
Eller rättare sagt... jag rörde i grytorna medans Gina fixad resten =P
Blev supergott.....

Hoppade sen in i duschen o sen blev det sminkning o håruppsättningar osv =)
Gina e grym på håruppsättningar ...o naglar =)

När vi blev klara så åkte vi till kävlinge,
Hem om mig gick med hundar o bytade om
sen åkte vi till Hilde....
Alla skulle sedan ner till Micke så vi åkte i omgångar med Gina...

Hade väldigt kul igår...

Haha jag skrattade så jag höll på o dö sen...
Skulle gå o kissa...o kunde inte få upp knappen på mina byxor (helt komplicerat när man inte e van vid långa naglar)...
Haha fick  hjälp *asg*


Blev skjutsad hem sedan....
Skönt o slippa gå....
Tack Gina =)


Fastnade på MSN en bra stund när jag var hemma om....var snackesjuk ju =P haha.

Men tro inte d blev sovdags sen...nejdå...inte när man heter Helena...=P


Nu ska jag ta hostmedicin o gå o vila mig...
Har vatt en ihärdig helg =)
Kommer ta det lugnt resten av dagen oxå....
Har vatt ute på galaj rent för mkt nu när jag vatt såhär dålig...o ja känner ju nu att jag borde ha tatt det lite lugnare....
men men....
Jaja hur som...fest nästa helg igen hehehhe..o nästa med =)
O nästa...så långt e iaf planerat nu...kommer mer längre fram heheheheheh

weee dessutom flyttar jag snart snart snart =)=))


Hej svej


Kommentarer
Postat av: Gina

Det var verkligen trevligt igår, tack! =) Puss

2009-02-08 @ 17:40:19
URL: http://ginaolsson.blogg.se/
Postat av: ulle

hmmm??trodde inte du hade så kul på festen,hörde du mest satt ensam o inte prata m ngn ....men det lät som du hade kul i bloggen...nu flyttar du snqrt hehehe..kramizar

2009-02-08 @ 19:17:18
Postat av: Helena

jodå jag hade kul (fastän jag var nykter o sjuk o kunde knappt prata för jag hade ont i halsen o hosta hela tiden) jag behöver inte gapa o skrika för full hals för o ha kul alltid...

2009-02-08 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0